Як зробити інтегрований курс «Мистецтво» важливим для учасників освітнього процесу
розкрити основні аспекти специфики організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Дистанційна Академія ВГ ОсноваРозробники / розробниці програми:
Дистанційна Академія ВГ "Основа" та Даниліна Елла, вчителька трудового навчання, технологій, мистецтва Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Селидівської міської ради, вищої кваліфікаційної категоріЇ, вчитель-методист, ТОП-50 вчителів Global Teacher Prize UkraineОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Культурна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Мистецтво
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
Досить суттєва частина батьків та здобувачів освіти вважає предмети «Мистецтво» тим, що є необов’язковим для вивчення в загальноосвітній школі. Як змінити цю ситуацію? Чому ми маємо навчати на мистецьких уроках? Передусім, відчувати мистецтво на чуттєвому рівні, а не на когнітивному, та навчитися використовувати потенціал мистецтва для розвитку особистості. Під час вебінару будемо говорити про організацію роботи здобувачів освіти 8-11 класів з предмету «Мистецтво». Ви почуєте про те, як організувати та провести кейс-урок, як організувати роботу в профільному класі, якщо цей профіль – художньо-естетичний з досвіду роботи. Як заохотити здобувачів освіти до вивчення предмету через участь у проєкті з медіаграмотності «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»
Зміст:
- Навчаємо інфо-медіаграмотності на уроках з мистецтва.
- Кейс-уроки в 9-11 класах-одна із форм інтеграції предмета «Мистецтво» з іншими предметами.
- Художньо-естетичний профіль навчання в 10-11-му класах: форми, методи, прийоми.
- Результати для вчителя та учнів.
- Висновки.
Розкриття основних аспекти специфики організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».