Терапія руки як спосіб підтримки розвитку моторики дитини
Основна мета - покращити функціонування дитини в повсякденному житті та в діяльності з самообслуговування шляхом покращення дрібної моторики, точних рухів рук та пальців, а також шляхом забезпечення сенсорних вражень. Ручна терапія спрямована як на дітей з порушеннями розвитку, так і на дітей в інтелектуальній нормі з певними труднощами у навчанні. Знання в галузі моторного розвитку необхідні в роботі вихователя, вчителя, оскільки дозволяють краще зрозуміти проблеми розвитку, з якими стикаються діти.
Подати заявку
319
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр Персонального Розвитку у ВроцлавіРозробники / розробниці програми:
Курс розробила Марта Сілаковська-Зіун, магістр, терапевт сенсорної інтеграції, психомоторист, спеціальний педагог, мануальний терапевт, ЕЕГ - терапевт біологічного зворотного зв'язку, що спеціалізується на роботі з дітьми з цілісними порушеннями розвитку. Працює з гуманістичним підходом, використовуючи цілісний погляд на розвиток дитини. Керується принципом "працювати над ресурсами, а не над дефіцитами".Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вожатий
- Вчитель-реабілітолог
- Керівник гуртка
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Соціально-емоційна компетентність
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Мистецтво (образотворче)
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
Модуль 1: Теоретичне підґрунтя терапії
Модуль 2: Діагностика та перебіг терапії
Модуль 3: Графомоторика
Модуль 4: Підтримка розвитку моторики дитини як елемент терапії руки
Модуль 5: Джерела натхнення для занять із терапії руки
Під час курсу ви отримаєте знання в галузі:
- анатомія руки;
- м'язовий тонус та його вплив на розвиток дрібної та загальної моторики;
- порушення дрібної моторики у дітей;
- методи роботи з дітьми, які мають труднощі в моторному розвитку;
- вправи та стратегії для підтримки моторного розвитку.