Тривожні розлади у дітей і підлітків
В даний час тривожні розлади у дітей і підлітків досить поширені і є великою проблемою. Мета цього курсу полягає в тому, щоб дати учасникам можливість отримати або розширити знання в області типів і способів боротьби з тривогою.
Подати заявку
315
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр Персонального Розвитку у ВроцлавіРозробники / розробниці програми:
Курс розробила Олександра Вальчак-Тренда (Aleksandra Walczak-Tręda), доктор філософії, випускниця факультету психології Лодзинського університету та докторантури Лодзинського медичного університету на кафедрі афективних та психотичних розладів. Психолог з багаторічним досвідом роботи. Спеціалізується на допомозі в питаннях стресу, травми. Має загальний сертифікат з психотравматології Європейського товариства вивчення травматичного стресу.Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель-реабілітолог
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
Модуль 1: Розлад сепараційної тривого
Модуль 2: Фобії дітей та підлітків
Модуль 3: Панічний розлад (панічні атаки)
Модуль 4: Генералізований тривожний розлад у дітей та підлітків
Модуль 5: Інші тривожні розлади у дітей та підлітків
Під час курсу ви отримаєте знання в галузі:
- тривога, тривожні розлади та методи допомоги хворим;
- критерії розпізнавання фобій, сепараційної тривоги, панічного розладу та інших розладів цієї групи;
- проведення діагностичної бесіди з дітьми та дорослими;
- роботи з дітьми та підлітками з тривожними розладами.