Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Психологія дитини

Метою курсу є навчити його учасників створювати найкращі умови для розвитку та допомогти подолати можливі бар'єри розвитку. Такі знання допоможуть дорослому розпізнавати та правильно реагувати на потреби дитини.

Психологія дитини

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Центр Персонального Розвитку у Вроцлаві

Розробники / розробниці програми:

Курс розрооблений фахівцями з Центру Персонального Розвитку у Вроцлаві

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Вчитель-реабілітолог
  • Практичний психолог
  • Психолог

Перелік загальних компетентностей:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Перелік професійних компетентностей:

  • Дошкільна освіта
  • Позашкільна освіта

Список модулів:

Модуль 1: Сутність поняття «дитинство»

Модуль 2: Дитяча психологія – вступ

Модуль 3: Теорії розвитку дитини

Модуль 4: Період раннього дитинства

Модуль 5: Період середнього дитинства

Модуль 6: Період пізнього дитинства

Під час курсу ви отримаєте знання в галузі:

  • етапів розвитку дитини та їх характеристика;
  • теорії розвитку дитини;
  • мети і завдання дитячої психології;
  • процесу формування психіки дитини раннього, середнього та пізнього дитинства.