Міжнародна співпраця: як забезпечити ефективність?
Поглиблення взаєморозуміння, а також розвиток співробітництва в галузі освіти і науки на основі принципів рівності, взаємної поваги і вигоди: обмін інформацією про системи освіти та плани їхнього розвитку; підтримка розвитку прямого співробітництва між навчальними закладами; підтримка організації спільних наукових проєктів; підтримка реалізації освітніх та наукових потреб.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Коуч Марина РубінсРозробники / розробниці програми:
Коуч Марина РубінсОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Керівник
- Керівник виробничої (навчальної) практики
- Керівник гуртка
- Керівник екскурсії
- Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Консультант
- Методист
- Педагог професійного навчання
- Психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Здатність спілкуватися іноземними мовами
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Математична компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Підприємницька компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Математика
- Фізика
- Інше: Гуртки
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
Індивідуальні консультації - Перейти за покликанням
- Особливості міжнародної співпраці: як забезпечити ефективність міжнародного співробітництва?
- Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання для розмінування українських земель і де брати на це кошти.
- Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання і техніку для сільськогосподарської діяльності та де брати на це кошти.
- Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які постачають надійні та ефективні системи сонячних батарей для всіх типів будівель і де брати на це кошти.
- Як облаштувати систему утилізації сміття в супермаркетах і відразу повернути жителям кошти за сміття?
- Як вступити до державного Університету Ліннея (швед. Linnéuniversitetet, LNU) у Смоланді, південній провінції Швеції?
- Як учням стати учасниками Міжнародної освітньо-дослідницької Програми «Futurum-2020» («Математичний міст без кордонів»), яка реалізується Baltic Institute of Mathematics.
- Як педагогу інтегрувати отриману на вебінарі інформацію в освітній процес та мотивувати учнів до навчання?
- Про можливість відвідати шведські школи та університети у жовтні-листопаді 2023 року.
⦁ Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання для розмінування українських земель і де брати на це кошти.
⦁ Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання і техніку для сільськогосподарської діяльності та де брати на це кошти.
⦁ Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які постачають надійні та ефективні системи сонячних батарей для всіх типів будівель і де брати на це кошти.
⦁ Отримання інформації про облаштування системи утилізації сміття в супермаркетах і як відразу повернтати жителям кошти за сміття?
⦁ Отримання інформації про можливості вступу до державного Університету Ліннея (швед. Linnéuniversitetet, LNU) у Смоланді, південній провінції Швеції?
⦁ Отримання інформації, як учням стати учасниками Міжнародної освітньо-дослідницької Програми «Futurum-2020» («Математичний міст без кордонів»), яка реалізується Baltic Institute of Mathematics.
⦁ Отримання інформації, яу інтегрувати отриману на вебінарі інформацію в освітній процес та мотивувати учнів до навчання
⦁ Отримання інформації про можливість відвідати шведські школи та університети у жовтні-листопаді 2023 року.
Індивідуальні консультації - Перейти за покликанням
⦁ Стипендійні можливості від Європейського Союзу.
⦁ Міжнародні гранти від Європейського Союзу.
⦁ Освітні програми, гранти та стипендії Європейського Союзу та держав членів ЄС.