Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Міжнародна співпраця: як забезпечити ефективність?

Поглиблення взаєморозуміння, а також розвиток співробітництва в галузі освіти і науки на основі принципів рівності, взаємної поваги і вигоди: обмін інформацією про системи освіти та плани їхнього розвитку; підтримка розвитку прямого співробітництва між навчальними закладами; підтримка організації спільних наукових проєктів; підтримка реалізації освітніх та наукових потреб.

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Коуч Марина Рубінс

Розробники / розробниці програми:

Коуч Марина Рубінс

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Керівник
  • Керівник виробничої (навчальної) практики
  • Керівник гуртка
  • Керівник екскурсії
  • Керівник навчально-виробничої (навчальної) майстерні
  • Керівник інших форм гурткової роботи
  • Консультант
  • Методист
  • Педагог професійного навчання
  • Психолог

Перелік загальних компетентностей:

  • Здатність спілкуватися іноземними мовами
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Математична компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Підприємницька компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Іноземна мова (англійська)
  • Інформатика
  • Математика
  • Фізика
  • Інше: Гуртки

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.3. Здатність забезпечувати навчання учнів іноземній мові та спілкуватися іноземною мовою у професійному колі (для вчителів іноземної мови)
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Індивідуальні консультації - Перейти за покликанням  

  • Особливості міжнародної співпраці: як забезпечити ефективність міжнародного співробітництва?
  • Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання для розмінування українських земель і де брати на це кошти.
  • Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання і техніку для сільськогосподарської діяльності та де брати на це кошти.
  • Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які постачають надійні та ефективні системи сонячних батарей для всіх типів будівель і де брати на це кошти.
  • Як облаштувати систему утилізації сміття в супермаркетах і відразу повернути жителям кошти за сміття?
  • Як вступити до державного Університету Ліннея (швед. Linnéuniversitetet, LNU) у Смоланді, південній провінції Швеції?
  • Як учням стати учасниками Міжнародної освітньо-дослідницької Програми «Futurum-2020» («Математичний міст без кордонів»), яка реалізується Baltic Institute of Mathematics.
  • Як педагогу інтегрувати отриману на вебінарі інформацію в освітній процес та мотивувати учнів до навчання?
  • Про можливість відвідати шведські школи та університети у жовтні-листопаді 2023 року.


 

⦁ Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання для розмінування українських земель і де брати на це кошти.
⦁ Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які надають обладнання і техніку для сільськогосподарської діяльності та де брати на це кошти.
⦁ Отримання прямих контактів для співпраці з міжнародними фірмами, які постачають надійні та ефективні системи сонячних батарей для всіх типів будівель і де брати на це кошти.
⦁ Отримання інформації про облаштування системи утилізації сміття в супермаркетах і як відразу повернтати жителям кошти за сміття?
⦁ Отримання інформації про можливості вступу до державного Університету Ліннея (швед. Linnéuniversitetet, LNU) у Смоланді, південній провінції Швеції?
⦁ Отримання інформації, як учням стати учасниками Міжнародної освітньо-дослідницької Програми «Futurum-2020» («Математичний міст без кордонів»), яка реалізується Baltic Institute of Mathematics.
⦁ Отримання інформації, яу інтегрувати отриману на вебінарі інформацію в освітній процес та мотивувати учнів до навчання
⦁ Отримання інформації про можливість відвідати шведські школи та університети у жовтні-листопаді 2023 року.

Індивідуальні консультації - Перейти за покликанням  

⦁ Стипендійні можливості від Європейського Союзу.
⦁ Міжнародні гранти від Європейського Союзу.
⦁ Освітні програми, гранти та стипендії Європейського Союзу та держав членів ЄС.