Відео-курсу "Педагог раннього розвитку"
Виявлення сучасних методик розвитку і перспективних форм роботи вихователів/педагогів дітей раннього віку, ознайомлення із законодавчими документами в сфері дошкільної освіти та освіти дітей раннього віку, огляд програм комплексного розвитку, впровадження новітніх технологій в практику педагога, обмін досвідом між фахівцями в сфері раннього розвитку та дошкільної освіти, формування професійного інтересу у педагогів до проблеми виховання і навчання дітей раннього віку в умовах сьогодення і підвищення професійної майстерності працівників дошкільної освіти.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Тренінговий центр "Академія талановитих керівників"Розробники / розробниці програми:
Академія Талановитих КерівниківОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вихователь
- Вихователь-методист
Перелік загальних компетентностей:
- Інше: отримання додаткових та вдосконалення наявних знань і вмінь з основних напрямів професійної діяльності працівників дошкільних закладів; базові уявлення про основи педагогіки, вікової психології що сприяють створенню ефективного навчального заняття.
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
Модуль 1 «Розвиток психічних процесів дітей»
Розвиток відчуття та сприйняття у дітей 1-5 років.
Розвиток пам’яті та уваги у дітей 1-5 років.
Розвиток процесів мислення дітей 1-5 років.
Розвиток мовлення дітей 1-5 років.
Розвиток уяви та фантазії дітей 1-5 років.
Модуль 2 «Ранній розвиток. Всі подробиці курсу»
Особливості запуску та організації роботи курсу у дошкільному закладі.
Педагог дітей нового покоління.
Базовий компонент дошкільної освіти. Програми комплексного розвитку.
Календарно-тематичне планування курсу. Лексичні теми по сезонам.
Структура та наповнення заняття.
Модуль 3 «Методики розвитку дітей»
Екскурс в методики розвитку дітей.
Цілісні методики розвитку дітей.
Методики навчання читанню.
Ідеї музичного контенту для наповнення занять з раннього розвитку.
Методики, націлені на формування математичних понять та навичок.
Модуль 4 «Музичне оформлення занять для дітей раннього віку»
“Музика для малюків” - музично-ігровий контент для занять.
Користь логоритмічних пісень для розвитку дітей.
Музичні пальчикові ігри та віршовані ігри з простим реквізитом.
Музикальні розвивашки, як спосіб раннього розвитку дитини.
Калейдоскоп логоритмічних ігор та пісень за сезонами.
Модуль 5 «Сенсорний розвиток. Сенсорні ідеї для розвиваючих занять»
Інтегративний підхід до сенсорного розвитку дітей.
Сенсорний розвиток дітей 0 - 3 роки. Практикум.
Сенсорний розвиток дітей 3 - 6 років. Практикум.
Сенсорна коробка на занятті, у вільній грі і вдома.
Ідеї сенсорних коробок та сенсорних ігор на кожен сезон.
Модуль 6 «Майстерня педагога. Універсальний ігровий реквізит для навчання та розвитку»
Ідеї ігор, завдань, матеріалів та реквізиту для розвитку загальної та дрібної моторики.
Ідеї ігор для розвитку логічного мислення та вивчення елементарних математичних
понять.
Ідеї ігор для розвитку творчих здібностей.
Ідеї ігор з природними матеріалами.
Універсальний ігровий реквізит.
Підвищення рівня практичної підготовки педагогів щодо питань розвитку, навчання та
виховання дітей раннього віку в умовах сьогодення;
Знання законодавчих документів та авторських методичних розробок для розвитку ключових
компетентностей дітей раннього та дошкільного віку;
Вміння застосовувати в освітньому процесі інноваційні методи навчання, які б сприяли розвитку
особистості, стійкому інтересу до навчання та засвоєння нових знань;
Вміння організовувати роботу курсу раннього розвитку та створити оптимальні умови для
всебічного розвитку дітей раннього та дошкільного віку;
Вміння застосовувати нові методи, прийоми, ігрові технології, які допоможуть зробити
навчально-виховний процес більш ефективним та креативним з дітьми раннього віку.