Сучасні підходи у вивченні математики
Поширення основних теоретичних даних та методичних підходів з щодо розвитку математичної освіти та підвищення її якості
Подати заявку
475
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИРозробники / розробниці програми:
Лозинська Ольга Михайлівна, методист відділу розвитку природничих та математичних дисциплін Полтавської академії неперервної освіти, Бендриківська Ірина Олексіївна - вчитель математики Заводського ліцею №2 Заводської міської ради Миргородського району Полтавської областіНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Математична компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
№ п/п | Год. | Тема | Зміст | Тренер / на основі досвіду тренера |
1. | 1 год. | Інструктивно-методичне заняття | Організаційна зустріч із педагогами щодо організації навчання ІІ етапу тренінгу. | Бендриківська Ірина Олексіївна, вчитель математики Заводського ліцею №2 Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області |
2. | 9 год. | Задачі на подільність. | Буде проведений розбір задач на подільність різних рівнів складності як шкільного курсу математики так і олімпіадної математики. Буде розглянуто розв’язування рівнянь в цілих числах та задач, що приводять до таких рівнянь. | Тренер за методикою Лось Валерія Миколайович, доктора фізико-математичних наук, професора кафедри прикладної математики Київського політехнічного інституту імені Ігоря Сікорського. |
3. | 9 год. | PowerPoint - помічник, перевірений часом: від теорії до практики | Після цього тренінгу слухачі зможуть використовувати програму PowerPoint не тільки, як презентацію, а й з її допомогою створювати інтерактивні плакати, віртуальні екскурсії, відеоролики та відеоуроки. Це допоможе зробити навчальний процес більш різноманітним, ефективним; підвищить інтерес учнів до вивчення математики. | Тренер на основі досвіду роботи Савельєва Олексія Павловича, вчителя математики, Варварівського ліцею Мартинівської сільської ради Полтавського району Полтавської області |
4. | 9 год. | Складання тестових завдань з комбінаторики, теорії ймовірностей та статистики | Буде розглянуто життєві сюжети прикладного характеру, які конвертуватимуться в задачі з комбінаторики, ймовірності та статистики. Розглянемо приклади некоректно сформулюваних та апеляційних завдань із зазначених тем. Навчимося виправляти помилки в таких завданнях. | Тренер на основі досвіду роботи Захарійченко Юрія Олексійовича, кандидата фізико-математичних наук, доцента кафедри математики Національного університету „Києво-Могилянська академія” |
5. | 2 год. | Залікове заняття | Буде проведено підсумкове тестування з опрацьованих тем тренінгів. | Бендриківська Ірина Олексіївна, вчитель математики Заводського ліцею №2 Заводської міської ради Миргородського району Полтавської області |
- оволодіння інноваційними методиками і технологіями навчання математики;
- удосконалення навичок роботи з обдарованими дітьми;
- удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності щодо здатності використовувати сучасні інформаційні та цифрові технології;
удосконалення навичок самостійно набувати нові знання і вміння з математики та методики її викладання.