Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Прокачай свій урок цифровими інструментами

Надати вчителям практичні знання та навички з використання цифрових інструментів для покращення навчального процесу. Кожен день марафону пропонує інтенсивний підхід до інтеграції цифрових ресурсів у різні етапи уроку, допомагаючи вчителям зробити навчання більш цікавим, ефективним та взаємодійним.

Прокачай свій урок цифровими інструментами

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Степаненко Т.О.

Розробники / розробниці програми:

Степаненко Тетяна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ “Одеський педагогічний фаховий коледж”

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: усі навчальні предмети

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

День 1: «Як зацікавити учнів з першої хвилини уроку?» Цифрові інструменти: Voki, Pablo.buffer
День 2: «Як повторити матеріал так, наче подорожували на машині часу?» Цифрові інструменти: Quizlet
День 3: «Як пояснити складне простою мовою?» Цифрові інструменти: Bookcreator 
День 4: «Як залишити матеріал уроку в пам’яті дитини на все життя?» Цифрові інструменти: Wizer.me 
День 5: «Як оцінити знання кожного за один урок?» Цифрові інструменти: Involve.me 
День 6: "Як зробити рефлексію веселою та захопливою для дітей?" Цифрові інструменти:  Polleverywhere

  1. Розуміти переваги використання різноманітних цифрових інструментів на кожному етапі уроку: вступ, основна частина, закріплення та оцінювання знань.
  2. Володіти навичками роботи з різними онлайн-сервісами та програмами, що відповідають кожному етапу уроку.
  3. Створювати інтерактивні та залучаючі завдання, використовуючи цифрові ресурси.
  4. Застосовувати індивідуалізовані методики з використанням цифрових інструментів для різних типів учнів.
  5. Здійснювати моніторинг та аналіз ефективності цифрових інструментів на кожному етапі уроку.

Матеріали марафону розташовані в закритому Телеграм-каналі, доступ до якого буде наданий після реєстрації та оплати участі.

 

Складові марафону:

  1. теоретичний матеріал (pdf-файли для завантаження)
  2. відеоуроки - 7 цифрових інструментів
  3. завдання - 7 завдання змоїми коментарями
  4. вебінар - можливість отримати додатковий сертифікат
  1. пройдіть реєстрацію - Перейти за покликанням
  2. очікуйте інформацію на свою електронну скриньку