Прокачай свій урок цифровими інструментами
Надати вчителям практичні знання та навички з використання цифрових інструментів для покращення навчального процесу. Кожен день марафону пропонує інтенсивний підхід до інтеграції цифрових ресурсів у різні етапи уроку, допомагаючи вчителям зробити навчання більш цікавим, ефективним та взаємодійним.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Степаненко Т.О.Розробники / розробниці програми:
Степаненко Тетяна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ “Одеський педагогічний фаховий коледж”Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: усі навчальні предмети
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
День 1: «Як зацікавити учнів з першої хвилини уроку?» Цифрові інструменти: Voki, Pablo.buffer
День 2: «Як повторити матеріал так, наче подорожували на машині часу?» Цифрові інструменти: Quizlet
День 3: «Як пояснити складне простою мовою?» Цифрові інструменти: Bookcreator
День 4: «Як залишити матеріал уроку в пам’яті дитини на все життя?» Цифрові інструменти: Wizer.me
День 5: «Як оцінити знання кожного за один урок?» Цифрові інструменти: Involve.me
День 6: "Як зробити рефлексію веселою та захопливою для дітей?" Цифрові інструменти: Polleverywhere
- Розуміти переваги використання різноманітних цифрових інструментів на кожному етапі уроку: вступ, основна частина, закріплення та оцінювання знань.
- Володіти навичками роботи з різними онлайн-сервісами та програмами, що відповідають кожному етапу уроку.
- Створювати інтерактивні та залучаючі завдання, використовуючи цифрові ресурси.
- Застосовувати індивідуалізовані методики з використанням цифрових інструментів для різних типів учнів.
- Здійснювати моніторинг та аналіз ефективності цифрових інструментів на кожному етапі уроку.
Матеріали марафону розташовані в закритому Телеграм-каналі, доступ до якого буде наданий після реєстрації та оплати участі.
Складові марафону:
- теоретичний матеріал (pdf-файли для завантаження)
- відеоуроки - 7 цифрових інструментів
- завдання - 7 завдання змоїми коментарями
- вебінар - можливість отримати додатковий сертифікат
- пройдіть реєстрацію - Перейти за покликанням
- очікуйте інформацію на свою електронну скриньку