Стрічка часу: як використовувати онлайн сервіси для створення візуальних історій
Запрошую на вебінар, під час якого ви отримаєте допомогу розібратися з інструментами і техніками створення візуальних історій у вигляді стрічок часу. Під час вебінару вам будуть представлені онлайн-сервіси TimeLine JS та Preceden, які можна використовувати для створення стрічок часу. Ви навчитесь створювати стрічки часу та розуміти методику їх використання в освітньому процесі. Вебінар проводиться 12 вересня о 18.00 год. Після цієї дати - ви переглядаєте запис.
Подати заявку
391
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Степаненко Т.О.Розробники / розробниці програми:
Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: усі предмети викладання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Введення до візуальних історій
- Визначення терміну "візуальні історії"
- Важливість візуалізації в навчанні
- Переваги використання онлайн сервісів для створення візуальних історій
Огляд основних інструментів та онлайн-сервісів для створення стрічок часу
- Представлення популярних онлайн-сервісів для створення стрічок часу
- Огляд основних функцій і можливостей кожного інструменту
Практичні навички.
- Створення стрічок часу за допомогою TimeLine JS (Перейти за покликанням ), Preceden (Перейти за покликанням )
Використання в освітньому процесі
- Розуміння концепції візуальних історій: Учасники будуть мати чітке уявлення про те, що таке візуальні історії у вигляді стрічки часу та чому вони важливі в освітньому процесі.
- Ознайомлення з інструментами: Учасники ознайомляться з популярними онлайн-сервісами для створення стрічок часу і будуть знати їхні базові можливості.
- Практичні навички створення візуальних історій: Учасники будуть мати практичні навички створення стрічок часу за допомогою сервісів TimeLine JS та Preceden
- Уміння використовувати візуальні історії в навчанні: Учасники будуть здатні застосовувати навчальні сценарії з використанням стрічок часу, щоб покращити засвоєння матеріалу та зробити свої уроки цікавішими.
- пройдіть реєстрацію - Перейти за покликанням
- після реєстрації на вашу електронну скриньку будуть надіслані реквізити для оплати
- перегляньте вебінар
- виконайте завдання
- після оплати замовлення сертифікату та виконання завдання протягом 3х днів очікуйте сертифікат