Цифрові інструменти для створення тестових завдань
Підвищення цифрової компетентності керівників та педагогічних працівників закладів освіти у сфері формування інноваційного навчального середовища відповідно до основних напрямів державної політики у галузі освіти, установ і закладів освіти, освітніх потреб споживачів освітніх послуг, опановування сучасними методиками забезпечення навчального процесу інформаційними технологіями. Формування практичних навичок використання цифрових інструментів щодо створення тестових завдань. Оволодіння навичками створення тестів за допомогою різноманітних Інтернет-ресурсів.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Осіна Наталя АнатоліївнаРозробники / розробниці програми:
ФОП Осіна Наталя АнатоліївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Майстер виробничого навчання
- Методист
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Інформаційно-цифрова компетентність.
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
- Огляд Інтернет-ресурсів щодо створення тестових завдань. Приклади використання.
- Майстер-класи щодо створення тестових завдань на різних Інтернет-ресурсах.
- Створення тестів на різних Інтернет-ресурсах.
Результатом ефективного навчання за програмою є створення власних тестових завдань за допомогою різноманітних Інтернет-ресурсів, таких як Classtime, Quizizz, Online Test Pad, Easy Test Maker (залежно від запитів слухачів).