Практичні аспекти використання Edpuzzle для формувального оцінювання.
Мета цього практикума - надати учасникам знання та практичні навички, які дозволять їм створювати ефективні відеоуроки, використовуючи Edpuzzle для формувального оцінювання та підвищити загальний рівень навчання та розвитку їхніх учнів.
Подати заявку
285
![Практичні аспекти використання Edpuzzle для формувального оцінювання.](https://edcamp-prod-portal-storage.s3.amazonaws.com/media/mpk/logo/5275d1e9-c238-4f02-ac4c-29462af3350f/%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D0%B5%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B8.jpg)
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Степаненко Т.О.Розробники / розробниці програми:
Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: всі предмети викладання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Обговорення ролі формувального оцінювання в освітньому процесі.
- Показ прикладів використання Edpuzzle для формувального оцінювання.
- Огляд платформи Edpuzzle та її переваги для формувального оцінювання.
- Демонстрація створення інтерактивних відеоуроків на платформі.
- Практичні вправи створення відеоуроку.
- Учасники отримують завдання на створення короткого відеоуроку на Edpuzzle.
- Завершальні висновки та обговорення результатів практичних завдань.
- Розуміння Edpuzzle: Учасники будуть мати глибоке розуміння функцій та можливостей платформи Edpuzzle, яка дозволить їм створювати інтерактивні відеоуроки.
- Вміння створювати відеоуроки: Учасники зможуть створювати якісні та цікаві відеоуроки, інтегруючи завдання та тестування в контент.
- Застосування формувального оцінювання: Учителі навчаться використовувати Edpuzzle для збору даних та зворотного зв'язку, що дозволить їм оцінювати зростання та розвиток учнів.
- Підвищення якості навчання: Завдяки використанню Edpuzzle для формувального оцінювання, вчителі зможуть покращити якість навчання в своїх класах та забезпечити більш ефективний навчальний процес.
- Здібності до аналізу даних: Учасники навчаться аналізувати дані, зібрані на платформі Edpuzzle, для покращення своєї педагогічної роботи та розвитку учнів.
- Обмін досвідом: Учасники будуть здатні обмінюватися найкращими практиками та взаємно навчати один одного, сприяючи вдосконаленню навчального процесу.