Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Інтеграція підсумкового оцінювання в онлайн навчання

Ознайомити вчителів з основними принципами підсумкового оцінювання в онлайн навчанні. Надати практичні поради щодо інтеграції підсумкового оцінювання в дистанційне навчання за допомогою інструментів Майстер-тест, Тесторіум, ClassMarker.

Інтеграція підсумкового оцінювання в онлайн навчання

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Степаненко Т.О.

Розробники / розробниці програми:

Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • дистанційна

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Професійні компетентності галузевого спрямування

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Біологія і екологія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Іноземна мова (англійська)
  • Інформатика
  • Історія України
  • Математика
  • Мистецтво
  • Початкова школа
  • Природничі науки
  • Інше: всі предмети викладання

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  1. Огляд цифрових інструментів. Переваги та можливості "Майстер-тест," "Тесторіум" та "ClassMarker." Демонстрація інтерфейсу та основних функцій кожного інструменту. Порівняння інструментів за основними характеристиками.
  2. Створення тестів. Кроки створення тесту в "Майстер-тест," "Тесторіум" та "ClassMarker." Додавання різних типів питань, відповідей та варіантів оцінювання. 
  3. Адміністрування тесту. Як запустити тест для учасників. Моніторинг процесу проходження тесту. Визначення можливостей контролю та безпеки в кожному інструменті.
  4. Оцінювання та аналіз результатів. Перегляд та оцінка результатів тестування в "Майстер-тест," "Тесторіум" та "ClassMarker." Аналіз статистики та звітів про виконання учасників. Можливості експорту та обробки даних.

Знання про інструменти. Учасники мають отримати розуміння функцій і можливостей кожного з інструментів, що дозволить їм вибрати той, який найкраще підходить для їхніх потреб у підсумковому оцінюванні.

Навички створення тестів. Учасники повинні бути здатні створювати тести з використанням вибраного цифрового інструменту, включаючи додавання питань, відповідей і налаштування параметрів.

Навички адміністрування тесту. Учасники повинні знати, як запускати тест для учасників, як контролювати процес проходження, і як забезпечувати безпеку і чесність тестування.

Навички оцінювання і аналізу результатів. Учасники мають вміти переглядати та оцінювати результати тестування, а також аналізувати статистику для оцінки ефективності тесту та успіху учасників.

Розуміння використання в навчанні: Очікується, що учасники зрозуміють, як ці інструменти можуть бути використані для покращення процесу навчання та оцінювання в їхньому контексті.

Підвищення якості оцінювання: Очікується, що учасники зможуть покращити якість підсумкового оцінювання, використовуючи ці інструменти, і зменшити суб'єктивність у процесі оцінки.