Організація роботи вчительства на ДОТ
Вивчити проблеми та найкращі практики в питанні організації роботи вчительства на ДОТ.
Подати заявку
472
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Солом'янські котикиРозробники / розробниці програми:
Ярослава Мозгова, Данило ГанаженкоОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Лідерська компетентність
- Організаційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Організація роботи закладу освіти
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Г2. Організаційна компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3. Рефлексивна компетентність
1. Знайомство з дослідженням «Відновлення освітнього процесу на деокупованих територіях»
2. Робота над темою у форматі світового кафе
3. Презентація напрацювань груп
4. Рефлексія
1. Ознайомлено з ключовими питаннями відновлення освітнього процесу на деокупованих територіях.
2. Опрацьовано ключові напрями відновлення освітнього процесу на деокупованих територіях.
3. Розглянуто шляхи організації роботи вчительства на деокупованих територіях.