Emoji магія: потужність емоцій у навчанні
Ознайомити з цифровими інструментами у створенні смайлів, що сприяють урізноманітненню освітнього процесу, творчому вираженню ідей, думок та почуттів, зниженню емоційної напруги.
Подати заявку
426
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіРозробники / розробниці програми:
Мельнікова Наталія, директор. Панасюк Ірина, консультантОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Форма підвищення кваліфікації:
- очна, дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Технології
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Огляд теоретичних аспектів впливу емоджі на освітній процес. Використання смайлів у різних аспектах навчання: підготовка до уроків/занять, дидактичні матеріали, оцінювання тощо.
- Ознайомлення з доступними інструментами, які дозволяють створювати власні смайли та редагувати готові конструкції.
- Практична діяльність, розважальні активності для закріплення отриманих знань, умінь та навичок.
Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності.
Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність.
Здатність ефективно використовувати цифрові інструменти у створенні власних смайлів. та редагуванні готових конструкцій.