Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН»
Програма має на меті сформувати цілісне уявлення про концептуальні підходи і принципи, структуру і зміст навчальної програми соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН) та користь систематичного використання практик СЕЕН в освітньому процесі та у власному житті; підготувати педагогічних / науково-педагогічних працівників/-иць до використання практик СЕЕН самостійно та разом з учнівством. // Дана програма НЕ НАДАЄ прав викладати СЕЕН для дорослої авдиторії, в тому числя для освітянства.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Розробники / розробниці програми:
Університет Еморі (США), ГО «ЕдКемп Україна».Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- Інше: Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогічна фасилітація.
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Інше: загальна середня освіта, менеджмент в освіті
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Онлайн-майстерка 2.0 «Знайомство з СЕЕН» (22 години)
ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ: Перейти за покликанням
Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00
Сесія 1. «Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми» (2 години онлайн-навчання).
- Знайомство зі структурою і авторами програми СЕЕН.
- Три виміри і три рівні СЕЕН.
- Наповнення і послідовність програми.
- Співпереживання і взаємозалежність, тілесна грамотність і навички стійкості.
- Негаразди і емоційні травми.
- Стратегії допомоги собі: ресурсність, «миттєва допомога», малюнок доброти.
Сесія 2. «Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості» (2 години онлайн-навчання).
- Знайомство з частинами головного мозку і їхніми функціями, зонами стійкості, пригніченості і збудження.
- Практики, які допомагають повернутися у зону стійкості– заземлення, зчитування, зміщення фокусу уваги у тілі, як їх проводити.
- Використання аудіопрактик.
- Знайомство з таблицею опису самовідчуттів.
Сесія 3. «Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження» (2 години онлайн-навчання).
- Знайомство з системним рівнем програми СЕЕН.
- Поціновування взаємозалежності, визнання спільності з людством і залученість до локальної і світової спільнот.
- Виконання вправ на взаємозалежність.
- Методика проведення занять зі створення учнівського проєкту на взаємозалежність.
Консультаційні вебінари (Q&A сесії) - 4 годин.
Самостійна робота: розробка індивідуального плану впровадження СЕЕН у закладі освіти (10 годин)
СЕРТИФІКАЦІЯ (2 години)
Онлайн-тестування за змістом проведеної онлайн-майстерки з наданням заповненого індивідуального плану впровадження СЕЕН у закладі освіти. Заповнення форми зворотного зв’язку.
учасниці/-ки ознайомляться з педагогічною моделлю СЕЕН та її складовими, трьома вимірами і трьома рівнями СЕЕН: дізнаються про методичні засади проведення занять з СЕЕН; навчаться застосовувати самостійно та з учнівством пропоновані практики СЕЕН; розвинуть навички критичного та системного мислення, оцінки ризиків, побудови ефективної комунікації у роботі; дізнаються про нові можливості створення атмосфери співпереживання у класі й закладі освіти, управління емоційно-травмуючими ситуаціями; удосконалять навички вдумливого слухання.
*Сертифікат надає право викладати СЕЕН лише здобувачам/здобувачкам освіти ЗДО, ЗЗСО, П(ПТ)О.
ПОКЛИКАННЯ для входу у ЗУМ: Перейти за покликанням
Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00
Покликання на відеозаписи сесій для тих, хто хоче уточнити отримані знання або не були присутні онлайн з поважних причин Перейти за покликанням .
Форма відвідування майстерки для осіб які опановують зміст програми, в тому числі, шляхом перегляду записів сесій. Заповнення форми після перегляду пропущеного заняття є обов'язковим
Перейти за покликанням .
Форма сертифікації (форма зворотного зв'язку за підсумками сесій та самостійної роботи) відкрита з 22.03.2024 по 31.03.2024. Покликання Перейти за покликанням
Сертифікат видається за умови надання не менш 70% правильних відповідей і виконання сертифікаційної роботи (розробка плану імплементації СЕЕН у закладі освіти).
Сертифікаційна робота підвантажується у форму сертифікації.
Матеріали сесій онлайн-майстерки (презентації до сесій) Перейти за покликанням . Презентації будуть у доступі з 22.03.2024.
Матеріали для опрацювання в межах самостійної роботи:
- Перейти за покликанням українською мовою від Університету Еморі (США) з можливістю сертифікації;
- Перейти за покликанням ;
- Перейти за покликанням - поставте собі за ціль практикувати їх тричі на тиждень і записувати цей свій досвід у Перейти за покликанням ;
- Перейти за покликанням .
ТРЕНЕРСЬКА КОМАНДА
Марина ГАЛАТ | сертифікована тренерка СЕЕН, віце-директорка Золотоніської спеціалізованої школи №2 |
Лариса ГРИЦЮК | сертифікована тренерка СЕЕН, директорка Миколаївської гімназії №29 |
Наталія КОЛЕСНІЧЕНКО | сертифікована тренерка СЕЕН, заступниця директора Миколаївської гімназії № 3 |
Ірина ТОМИЧ | сертифікована тренерка СЕЕН, директорка навчально-виховного комплексу № 9 м. Хмельницький |
Час проведення вебінарів – з 16.00 до 18.00
13.03.2024. Сесія 1.
«Знайомство зі структурою СЕЕН та особистісним розвитком і навичками співпереживання і стійкості з навчальної програми».
15.03.2024. Сесія 2.
«Особистісний розвиток і навчальна програма із зануренням у навички співпереживання і стійкості».
18.03.2024. Сесія 3.
«Навчальна програма із зануренням у взаємозалежність та поради щодо впровадження».
20.03.2024. Консультаційний вебінар № 1
25.03.2024. Консультаційний вебінар № 2
До 31.03.2024. Самостійна робота і сертифікація.
За умови виконання сертифікаційних вимог сертифікати будуть видані до 15.04.2024.