Модифікована техніка «Ебру» в роботі з дітьми та підлітками
Основна мета використання модифікованої техніки «Ебру» в арт-терапевтичних і арт-педагогічних підходах - позбавити дітей від таких проблем, як: • нездатність виражати почуття і емоції; • нервозність, агресивність, страхи; • низька самооцінка; • поведінкові проблеми; • хронічні стреси; • відсутність розвитку творчого потенціалу, прихованих можливостей і ресурсів тощо.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Стреж Людмила ВасилівнаРозробники / розробниці програми:
Людмила Стреж, Андрій БурдаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Керівник студії
- Культорганізатор
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
Перелік загальних компетентностей:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: дитяча психологія, арт-терапія та арт-педагогіка
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- Б1. Психологічна компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
В програмі майстер-класу:
• Практика на знайомство
• Практика «Калейдоскоп внутрішнього стану»
• Сучасні підходи в роботі з дітьми та підлітками, з дітьми з особливими освітніми потребами в модифікованій техніці «Ебру» (приклади з досвіду роботи)
• Практика «Салют емоцій»
•Практика «Подарунок Чарівної палички»
В результаті учасники :
•дізнаються як використовувати доступні матеріали для організації та проведення техніки.
• дізнаються про можливості застосування техніки «Ебру» в терапевтичній, діагностичній, корекційній та розвитковій роботі з дітьми.
• отримають вправи та техніки в арт-терапевтичних та арт-педагогічних підходах для роботи з дітьми від 1 до 16 років (в тому числі з дітьми з особливими освітніми потребами).
Майстер-клас відбудеться 4 червня з 19.00 по 21.00 в м.Києві.
Після майстер-класу учасники отримують сертифікат участі ( 2 ак.години), який видається відповідно до Порядку підвищення кваліфікації (постанова КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами та доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133).