Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Обережно, образа: чим вона небезпечна і як з нею обходитись

Чому це важливо? Образи додають життю важкості, викривлюють сприйняття відносин з близькими та світом! Дуже часто, ображаючись, ми відчуваємо себе спустошеними та знесиленими, тому варто навчитися бачити це в собі та з'ясувати що з цим робити. На зустрічі проговоримо про те, чому ми ображаємося та про алгоритм виникнення образи.

Обережно, образа: чим вона небезпечна і як з нею обходитись

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»

Розробники / розробниці програми:

Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії.

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • Інше: Психологічна компетентність

Форма підвищення кваліфікації:

  • очна

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вчителя
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора

Перелік загальних компетентностей:

  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: Психологічна

 Телеграм канал Перейти за покликанням

Програма  спрямована на розуміння важливості образів у нашому житті. Учасники досліджують, як образи впливають на їх емоційний стан і відносини з іншими, а також вивчають алгоритм виникнення образів для ефективного їх розуміння та подолання. Програма сприяє освітленню внутрішнього світу учасників і наданню їм інструментів для розвитку емоційної грамотності та покращення якості життя.

  1. Підвищення освідомленості учасників щодо впливу образів на їх емоційний стан та відносини з оточуючими.
  2. Зрозуміння алгоритму виникнення образів та їх важливості для психічного здоров'я.
  3. Оволодіння практичними стратегіями для розпізнавання та подолання негативних образів.
  4. Збільшення емоційної грамотності учасників та покращення їх спроможності керувати власним емоційним станом.
  5. Створення бази для подальшого особистісного розвитку та покращення якості міжособистісних відносин.