« Формування звички і потреби в читанні у діяльності шкільної бібліотеки»
вдосконалення фахових компетентностей шкільних бібліотекарів, розвиток умінь щодо впровадження інноваційних методів в діяльність щодо формування в здобувачів освіти читацьких уподобань та популяризації читання; розкриття виховної функції шкільних бібліотек; обмін досвідом по створенню сучасного позитивного освітнього простору бібліотеки НУШ.
Подати заявку
248
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЗАВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИРозробники / розробниці програми:
Наталія МІЩЕНКООсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Інше: Шкільні бібліотекарі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: формування читацької компетентності
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
1. Читацька грамотність VSвміння читати : із чим насправді мають труднощі українські підлітки та як цьому зарадити. Роль бібліотек у формуванні звички і потреби в читанні: читання, як тренд.
2. Розвиток читацької компетентності учнів, як невід’ємна роль в роботі шкільної бібліотеки.
3. Шляхи подолання кризи дитячого читання. Позакласні заходи в бібліотеці.
4. Використання сучасних ігрових технологій в діяльності шкільної бібліотеки до формування звички і потреби в читанні.
5. Мультимедійні ігри, як засіб формування інтересу до читання ( на прикладі інтернет – сервісу LearningApps/. ( або інших інтерактивних сервісів)
6. Інше: розгляд питань по організації роботи бібліотеки.
- вдосконалення фахових компетентностей шкільних бібліотекарів;
- розвиток умінь щодо впровадження інноваційних методів в діяльність щодо формування в здобувачів освіти читацьких уподобань та популяризації читання;
- розуміння виховної функції шкільних бібліотек в сучасній НУШ;
- обмін досвідом по створенню сучасного позитивного освітнього простору бібліотеки НУШ