Застосування ШІ для створення творчих завдань
Знайомство з різними сервісами ШІ Ідеї використання текстових чат-ботів для створення завдань для учнів Проєктна діяльність з використанням сервісів ШІ для генерації зображень та відео
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Сокол Ірина Миколаївна - кандидатка педагогічних наук, доцентка, вчителька інформатики Комунального закладу "Запорізька спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів "Січовий колегіум" Запорізької обласної ради. Співавторка модельної програми “Робототехніка, 5-6 класи” Фіналістка Global Teacher Prize Ukraine -2022, в номінації “Вчитель-новатор” Авторка методичних посібників з робототехніки, квест-технології, сервісів Веб 2.0 тощо.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
Проведення сесій, де учасники дізнаються про функції та можливості різних сервісів ШІ.
Використання текстових чат-ботів для створення завдань для учнів.
Створення автоматизованих тестів та інтерактивних уроків через чат-ботів.
Проєктна діяльність з використанням сервісів ШІ для генерації зображень та відео.
Розробка зображень через GAN та створення відео-контенту на основі тексту та глибокого навчання.
Знайомство з різними сервісами ШІ:
Розуміння основних принципів роботи різних сервісів ШІ.
Здатність визначати, який сервіс підходить для вирішення конкретних завдань.
Навички використання інтерфейсу та виклику функцій сервісів.
Використання текстових чат-ботів для створення завдань для учнів:
Навички створення та налаштування чат-ботів для автоматизації навчального процесу.
Здатність розробляти інтерактивні завдання та тести з використанням штучного інтелекту.
Підвищення ефективності навчання через інтерактивність та індивідуалізацію завдань.
Проєктна діяльність з використанням сервісів ШІ для генерації зображень та відео:
- Навички створення зображень та відео контенту за допомогою штучного інтелекту.
- Розуміння можливостей та обмежень сервісів ШІ для генерації медіа контенту.
- Здатність застосовувати отримані навички у реальних проектах для створення якісного і цікавого контенту.
В цілому, очікується, що учасники зможуть ефективно використовувати різноманітні сервіси ШІ для розв'язання завдань у навчанні та проєктній діяльності, що підвищить їхню продуктивність та креативність.