Афілійований міні-EdCamp Dubno "Розвиток позашкільної освіти задля подолання освітніх втрат"
Сприяння розвитку позашкільної освіти, що є невід‘ємною й унікальною ланкою, головна мета якої – створення умов для розвитку дітей та задоволення їх інтересів у вільний від навчання час задля подолання освітніх втрат. Об’єднання освітян для обміну ідеями, навичками та передовими практиками; створення стимулюючого освітнього середовища, яке мотивує учнівство до саморозвитку та сприяє формуванню особистості та ключових життєвих компетентностей. Розкриття важливості розвитку позашкільної освіти в умовах воєнного стану як основи утвердження української національної та громадянської ідентичності, військово-патріотичного виховання. Мотивація до підвищення професійної компетентності та мотивації педагогічних працівників освіти для подолання освітніх втрат учнів; покращення навичок фізичної та емоційної стійкості, критичного та системного мислення, інформаційної грамотності, ефективної комунікації та співпраці. Відновлення внутрішніх ресурсів як важливої складової подолання освітніх втрат.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
EdCamp-in-a-boxРозробники / розробниці програми:
ГО «ЕдКемп Україна»Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: (не)конференція у форматі EdCamp
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Лідерська компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Емоційно-етична, управлінська, здоров’язбережувальна, інформаційно-комунікаційна, громадянська та соціальні фахові компетентності
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Зміст програми підвищення кваліфікації «Афілійований міні-EdCamp Dubno "Розвиток позашкільної освіти задля подолання освітніх втрат"» передбачає проведення сесій в інноваційному форматі професійного розвитку «рівний-рівному», на яких підніматимуться питання освіти в умовах надзвичайних ситуацій, реагування освітян на надзвичайну ситуацію внаслідок війни росії проти України.
(Не)конференція включає обовʼязкові елементи у програмі:
- учительські сесіії;
- експертні сесії разом із партнерськими;
- панельна дискусія;
- особлива сесія для всіх учасників/-иць від команди особливого десанту EdCamp Ukraine.
Подія проводиться 27.04.2024 з 08:30 до 17:00.
Розклад події у PDF-форматі дивіться у розділі «Важливі документи».
Учасниці/-ки отримають методичну підтримку «peer-to-peer» (рівний рівному) у розвитку загальних і управлінських компетентностей та в побудові індивідуальної траєкторії професійного розвитку в концепції навчання впродовж життя, у створенні безпечного, недискримінаційного та інклюзивного освітнього середовища, плануванні та організації освітнього процесу в умовах воєнного і повоєнного стану; покращать навички фізичної та емоційної стійкості, публічних виступів та самопрезентації, критичного та системного мислення, інформаційної грамотності, ефективної комунікації та співпраці.
За результатами проходження програми підвищення кваліфікації «Афілійований міні-EdCamp Dubno "Розвиток позашкільної освіти задля подолання освітніх втрат"» ГО «ЕдКемп Україна» видає сертифікат про підвищення кваліфікації.
Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової рефлексивної форми упродовж 5 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ після проведення міні-EdCamp'у, в якому Ви взяли участь за покликанням Перейти за покликанням . Для успішної сертифікації достатньо набрати 75 % правильних відповідей.
Сертифікаційні роботи виконуються до 23:59 02.05.2024 року.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 17.05.2024.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
Реєстр виданих сертифікатів про підвищення кваліфікації за програмою «Афілійований міні-EdCamp Dubno "Розвиток позашкільної освіти задля подолання освітніх втрат"» Перейти за покликанням не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня події та із зазначенням інформації, визначеної Постановою КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800.