Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Математичний сторітелінг

Розглянути основні аспекти та прийоми викладання живої математики із застосуванням наочних матеріалів

Математичний сторітелінг

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Дистанційна Академія ВГ Основа

Розробники / розробниці програми:

Дистанційна Академія ВГ Основа та Годована Галина Віталіївна, Викладач математики Малого каразинського університету ХНУ імені В. Н. Каразіна. Керівник гуртка «2х2» ЦДЮТ N1 Харківської міської ради. Переможець конкурсів «Scienсe on Stage» 2016 і 2018 років. Лауреат Європейського форуму «Scienсe on Stage» в м. Дебрецен, Угорщина. Переможець конкурсу «Luma Start International» 2017 року, і Годована Ніна Борисівна, Викладач фізики Харківського ІТ-коледжу (вiдокремленого структурного пiдроздiлу «Харкiвський фаховий коледж iнформацiйних технологiй Державного унiверситету телекомунiкацiй»), спеціаліст вищої категорії, викладач-методист; голова Харківського обласного методичного об’єднання викладачів фізики та астрономі; увійшла в ТОП-50 фіналістів премії Global Teacher Prize Ukraine у 2019 році, учасник Європейського фестивалю

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (дистанційна)

Види підвищення кваліфікації:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Вчитель

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Інноваційна компетентність
  • Математична компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Основи андрагогіки
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Математика
  • Початкова школа

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • – Чи може математика бути зрозумілою?
  • – Чи може математика бути цікавою?
  • – А веселою?

ТАК!

За допомогою математичного сторітелінгу!

На вебінарі ми поділимось досвідом викладання “живої” математики із застосуванням наочних матеріалів.

Цей вебінар стане доцільним не тільки для вчителів, але й для батьків  у період змішаного або дистанційного навчання, коли їм доводиться  допомагати школярам у підготовці шкільних завдань

Зміст:
1. Піца на холодильнику, або дроби - це легко!
2. Площа круга - і знову піца.
3. Що з'явилося раніше - центи чи відсотки?
4. STEM, або про серйозні речі - просто і весело.
5. Хімія, фізика, біологія, географія - і математика. 

Слухачі ознайомляться з основними аспектами та авторськими прийомами викладання "живої математики"; навчаться використовувати наочні матеріали та зможуть налагодити контакт з аудиторією