Курс підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти з питань формування та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Ознайомити керівників закладів загальної середньої освіти з основними засадами формування та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти, самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу освіти.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Управління Державної служби якості освіти у Сумській областіРозробники / розробниці програми:
Державна служба якості освіти УкраїниОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Директор
- Заступник директора
- Керівник
Перелік загальних компетентностей:
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Управлінська
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
Зустрічі будуть проходити у форматі зум конференцій та платформі Google Classroom
НА ЦЬОМУ КУРСІ ВИ:
- дізнаєтеся, чому школа є освітньою системою; від чого залежить якість освіти та якість освітньої діяльності; як відбувається інституційний аудит та чи варто до нього готуватися; як забезпечити якість освітньої діяльності за чотирма напрямами: управлінські процеси, освітнє середовище, педагогічні працівники, система оцінювання;
- навчитеся розробляти Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти; проводити самооцінювання освітніх та управлінських процесів у закладі; добирати методи та інструменти для самооцінювання напрямів освітньої діяльності; розробляти освітню програму закладу;
- отримаєте поради, як звітувати про результати самооцінювання; як розробити власну освітню програму і створити власний навчальний план на основі типового; як керівнику перейти від адміністрування до стратегічного управління; як створити мотивуюче до навчання середовище.
ЦЕЙ КУРС БУДЕ ЦІКАВИЙ:
- керівникам закладів загальної середньої освіти та їхнім заступникам;
- студентам, що здобувають освіту в галузі педагогічних наук;
- всім, хто переймається проблемами сучасної освіти.
Модуль | Тема заняття | Кількість годин | Викладач | |||
Всього | у тому числі | |||||
Лекції | Практичні | Самостійна робота | ||||
1. Державна політика щодо забезпечення якості освіти | Нормативно-правові документи з питань створення і розбудови системи забезпечення якості освіти | 1 | 1 | Рябуха А.П. | ||
Мета, складові та особливості функціонування системи забезпечення якості освіти | 1 | 1 | Рябуха А.П. | |||
Взаємозв’язок внутрішньої і зовнішньої системи забезпечення якості освіти. Інституційний аудит | 1 | 1 | Рябуха А.П. | |||
2. Формування та розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти | Рекомендації щодо формування та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО («Абетка для директора») | 3 | 1 | 1 | 1 | Юшко Н.В. |
Самооцінювання освітніх та управлінських процесів ЗЗСО. Планування/визначення шляхів удосконалення. Збір інформації (вивчення документації, опитування, спостереження) | 5 | 2 | 2 | 1 | Юшко Н.В. | |
Використання результатів самооцінювання для визначення шляхів удосконалення діяльності ЗЗСО | 3 | 1 | 1 | 1 | Юшко Н.В. | |
3. Напрями самооцінюванн я якості освітньої діяльності | Освітнє середовище закладу освіти Оцінювання освітнього середовища: критерії, методи та інструментарій збору інформації, що використовуються для проведення самооцінювання | 2 | 1 | 1 | Корнієнко І.М. |
Заняття будуть проводитись по мірі комплектування груп