Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Проведено територіальний семінар-практикум для вчителів англійської мови "Сучасні тенденції у викладанні англійської мови: діяльнісний підхід"

Повернутись
  • 12 березня 2023 р.
  • 218
Проведено територіальний семінар-практикум для вчителів англійської мови "Сучасні тенденції у викладанні англійської мови: діяльнісний підхід"

9 березня 2023 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради в online-режимі було проведено територіальний семінар-практикум для вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад «Сучасні тенденції у викладанні англійської мови: діяльнісний підхід».

До Skype-конференції долучилися 15 педагогічних працівників. За мету ставилося підвищення фахового рівня вчителів іноземних мов з питань розвитку професійної компетентності, використання сучасних підходів до навчання англійської мови та формування в учнів навичок XXI століття. Учасники зібрання обговорювали питання, пов’язані з організацією роботи із застосування комунікативно-діяльнісного підходу як дієвого інструменту у формуванні предметних та життєвих компетентностей.

Тетяна Мироненко, голова територіальної професійної спільноти вчителів іноземних мов, учителька Гадяцького ліцею № 1 імені Олени Пчілки розкрила сутність і важливість участі здобувачів освіти у міжнародній проєктній діяльності та у співпраці з колегами з інших країн світу.

Валентина Хируненко, учителька англійської мови Гадяцького ліцею № 3 імені Івана Виговського розповіла про проєктну діяльність на уроках, її актуальність та результати.

Також обговорено було питання щодо теоретичних засад застосування діяльнісного підходу на уроках та в позакласній роботі, активізації пізнавальної діяльності й розвиток творчих здібностей учнів на уроках англійської мови з використанням комунікативно-діяльнісного підходу.

За підсумками семінару-практикуму педагоги виробили рекомендації для використання колегами у практичній діяльності.