Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Проведено онлайн-івент «Представництво Гадяцького ЦПРПП у соціальних мережах – платформа для комунікації з освітянами та партнерами»

Повернутись
  • 07 вересня 2023 р.
  • 122
Проведено онлайн-івент «Представництво Гадяцького ЦПРПП у соціальних мережах – платформа для комунікації з освітянами та партнерами»

Комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» продовжено проведення серії онлайн-івентів для працівників закладів і установ освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад «Переваги та можливості вебресурсів Гадяцького ЦПРПП».

Другий онлайн-івент «Представництво Гадяцького ЦПРПП у соціальних мережах – платформа для комунікації з освітянами та партнерами»  проведено 22 серпня 2023 року. У заході взяли участь 76 педагогів різних фахів  закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад і Гадяцького профільного ліцею імені Т.Г.Шевченка Полтавської обласної ради.

Модератор івенту – директор Гадяцького ЦПРПП Сергій Майборода презентував роботу віртуальних представництв установи у соціальних мережах, платформах і додатках: сторінку і спільноту на Фейсбуці, телеграм-канал, ютуб-канал, сторінку на Національній платформі можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay».

У ході заходу наголошено, що з розвитком соцмереж необхідність у формуванні власного іміджу зросла. Тепер думати про свій образ мають не тільки зірки чи політики, а й люди, які активно користуються соціальними мережами. Адже у такий спосіб людина формує свій імідж не лише для родичів чи друзів, а й для професійного середовища. Для освітянина – це насамперед колеги, учні та їхні батьки, які є головною нашою аудиторією. Якщо заклад/установа освіти чи педагог почнуть активно вести соціальні мережі та вибудовувати свій особистий бренд, то вони будуть вже на крок попереду у порівнянні з іншими, адже ця тенденція ще не надто поширена в освітньому секторі. Водночас ми маємо чимось вирізнятися від інших. Це може бути що завгодно: від форми подачі контенту до авторської методики викладання. Гадяцький ЦПРПП намагається також використовувати соціальні мережі як канал дистрибуції власних послуг і радить робити це педагогічним працівникам.

Тож не не слід гребувати можливостями, які пропонує сучасний світ, а навпаки – спробувати обернути їх на свою користь.  

 

Інформує директор Гадяцького ЦПРПП Сергій МАЙБОРОДА