Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Гадяцькимй ЦПРПП проведено заняття тренінгу «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» для вихователів закладів дошкільної освіти Полтавської області

Повернутись
  • 23 вересня 2023 р.
  • 140
Гадяцькимй ЦПРПП проведено заняття тренінгу «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» для вихователів закладів дошкільної освіти Полтавської області

19 та 21 вересня 2023 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено заняття тренінгу «Психолого-педагогічна підтримка дітей, батьків та педагогів в умовах надзвичайної ситуації» для вихователів закладів дошкільної освіти Полтавської області у онлайн форматі.

ВФ «Крок за кроком» за підтримки Дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ) реалізує проєкт «Підтримки педагогів закладів дошкільної освіти та супровід дітей у надзвичайній ситуації», який сприятиме широкому інформуванню педагогічних працівників закладів дошкільної освіти з питань необхідних для створення, підтримки та розвитку здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного середовища та надання психолого-педагогічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, зокрема пов’язаних з воєнними діями на території України.

Метою тренінгу є: формування загальних та професійних компетентностей педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, необхідних для створення, підтримки та розвитку здорового, безпечного, розвивального, інклюзивного освітнього середовища та надання психолого-педагогічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах надзвичайних ситуацій, зокрема пов'язаних з розгортанням воєнних дій на території України.

Психолог Гадяцького ЦПРПП Тетяна Аколович ознайомила присутніх з поняттям стресу та травматичної події, реакціями дітей та дорослих на травматичні події, особливостями надання першої психологічної допомоги. У ході групової роботи учасники визначали потреби дітей дошкільного віку в умовах надзвичайної ситуації, що важливо знати педагогам при спостереженні симптомів у поведінці та стані дітей на травматичну подію, навчилися працювати за 3-ма принципами першої психологічної допомоги.