Каскад тренінгів для вчителів математики Гадяцької та Сергіївської громад: впроваджуємо інновації, підвищуємо якість освіти
- 23 вересня 2024 р.
- 35
З метою підвищення рівня математичної освіти, у вересні 2024 року, за сприяння комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради, було проведено масштабний каскад тренінгів для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Гадяцької та Сергіївської територіальних громад. Це навчання є важливою частиною реалізації програми «Розвиток освітнього простору Полтавщини на 2021-2025 роки», яка ставить перед собою амбітне завдання – забезпечити інноваційний розвиток освіти та вивести її на новий рівень якості.
Перший етап тренінгу, що проходив з 13 по 15 вересня, проведено з педагогами Гадяцької громади, а другий, з 20 по 22 вересня – з вчителями Сергіївської громади. Онлайновий формат події дав змогу залучити максимально широку аудиторію та створити комфортні умови для учасників. І що найважливіше – ці тренінги проводились за участі найкращих фахівців у своїй сфері. Зокрема, тренером виступила голова територіальної професійної спільноти вчителів математики Світлана Борис, яка пройшла навчання на тренінгу обласного рівня і отримала сертифікат тренера рівня територіальної громади.
Під час заходу учасники не просто розширювали свої знання, а й набули практичних навичок у застосуванні новітніх освітніх методик. Одним з ключових питань стала тема «Зворотний дизайн уроку математики», яка знайомила вчителів із сучасними інструментами для побудови ефективного уроку, що допомагає учням глибше засвоїти матеріал. Також було розглянуто тему «Партнерська взаємодія з учасниками освітнього процесу», що надає вчителям інструменти для покращення комунікації з учнями та батьками, адже взаєморозуміння в освітньому процесі – це фундамент успіху.
21 вчитель математики з двох громад взяв участь у цьому інтенсивному навчанні. І це не просто цифра, це – 21 педагог, який повернеться до своїх закладів з новими ідеями, інструментами та підходами, готовий трансформувати освітній процес на краще. Важливо відзначити, що такі тренінги не тільки сприяють підвищенню професійної компетентності вчителів, але й розкривають їхній творчий потенціал, стимулюють до пошуку нових шляхів і рішень для зацікавлення учнів у математичних науках.
Математика – це основа логічного мислення, аналізу та розв'язання проблем. Від якості викладання цього предмету залежить не лише успішність учнів у школі, а й їхня здатність досягати високих результатів у подальшому житті. Тому розвиток професійних навичок учителів – це інвестиція у майбутнє нашого суспільства.
Удосконалення підходів та збагачення арсеналу методичних інструментів вчителів – це шлях до підвищення якості освіти та успішного впровадження інновацій. І саме такі тренінги стають першими кроками на цьому шляху. Світлана Борис та інші тренери вже зараз закладають підґрунтя для якісної трансформації математичної освіти у регіоні.
Після завершення тренінгів, їхні учасники зазначили, що такі ініціативи – це чудова можливість не лише підвищити власні навички, але й обмінятися досвідом із колегами, обговорити нові ідеї та перспективи розвитку. Це відкриває нові горизонти для навчання й дозволяє учням та вчителям крокувати в ногу з часом, впроваджуючи найсучасніші освітні підходи.