Проведено чергові засідання ТПС ПП до початку 2022/2023 н.р.
- 10 вересня 2022 р.
- 289
Сучасність вимагає модернізації освіти, її стратегічного реформування. Тому всі гілки освітнього процесу повинні акумулювати свої зусилля для розвитку доступності до якісної освіти для всіх громадян, а це вимагає розвитку професіоналізму, кадрового потенціалу, підвищення фахової підготовки, удосконалення неперервної освіти педагогічних працівників. Саме тому з 26 серпня по 5 вересня 2022 року за організаційної і консультативної підтримки комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено чергові засідання територіальних професійних спільнот педагогічних працівників та шкільних бібліотекарів закладів і установ освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад та експерес-івент для директорів і заступників директорів закладів загальної середньої освіти з питань організованого початку 2022/2023 навчального року у режимі онлайн.
Територіальні професійні спільноти (ТПС) сформовано з метою розбудови професійного синергетичного середовища, яке надихає та мотивує до професійного розвитку. ТПС створюють умови для взаємодії, партнерства, супроводу, підтримки, обміну ідеями та освітніми практиками. У роботі засідань взяли участь понад 750 педагогічних працівників закладів та установ освіти наших територіальних громад і Гадяцького профільного ліцею імені Є.П.Кочергіна Полтавської обласної ради.
Під час вказаних заходів педагогами проаналізовано роботу за минулий 2021/2022 навчальний рік, визначено здобутки, проблеми та пріоритетні вектори діяльності на новий 2022/2023 навчальний рік. Також обговорено та схвалено перспективні плани роботи ТПС на прийдешній навчальний рік. Розглянуто методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, Полтавської академії неперераної освіти ім. М.В.Остроградського щодо викладання навчальних предметів (у т. ч. курсів за вибором, факультативів та гуртків), особливості організації освітнього процесу у новому навчальному році та щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти. Проаналізовано перелік навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти. Вивчено питання щодо використання освітніх вебресурсів у практичній діяльності педагогів у т.ч. робота на Національній платформі можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay».
Визначено також перспективи щодо підготовки до проведення міських етапів (турів) Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів, міжнародних, всеукраїнських та регіональних конкурсів, турнірів і змагань для здобувачів освіти та педагогічних працівників.
Засідання пройшли організовано, за активної участі усіх педагогічних працівників закладів і установ освіти.
При підведенні підсумків учасниками відзначено актуальність розглянутих питань та матеріалів, підготовку та практичну значимість засідань територіальних професійних спільнот.