Тренінговий центр "Простір змін"
Тренінговий центр "Простір змін" створений у 2017 році з метою надання підтримки педагогам, психологам, батькам у питаннях навчання та розвитку дітей.
Форми підвищення кваліфікації:
- дуальна
- інституційна (очна/денна)
- на виробництві
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Керівник гуртка
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Методист
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Психолог
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Інна Горбенко – канд.пед.наук, психолог, доцент кафедри менеджменту, практичної психології та інклюзивної освіти Університету Григорія Сковороди у Переяславі.
Практичний досвід психолого-педагогічної діяльності в школі з інклюзивним навчанням – більше 10 років.
Досвід тренерської діяльності – 18 років.
З 2009 по 2013 роки працювала головним спеціалістом відділу освіти осіб з особливими потребами МОН України.
Стажування та виконання науково-дослідного гранту в університеті Грента МакЮена (Едмонотон, Канада, 2016), Міжнародний курс підвищення кваліфікації з теми «Інтеграція дітей з особливими потребами в нормотипове середовище» в рамках програми MASHAV (Ієрусалим, Ізраїль, 2017), випускниця Програми «Відкритий світ» (Баффало, ш-т Нью- Йорк, США, 2009), учасниця проекту «Інклюзивна освіта для дітей з особливими освітніми потребами в Україні» (ш-ти Вірджинія, Делавер, США, 2010), проекту «Відкрита школа» (Прага, Брно, 2017)