Громадська організація «Освітній центр імені отця Юліана Дзеровича»
Якісна праця вчителя – це радісна творчість, як дуже актуальна та потрібна компетенція, яку ми пропагуємо і навчаємо.
Форми підвищення кваліфікації:
- кореспондентське навчання
- онлайн-навчання
- мережева
- дистанційна
- дуальна
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (заочна)
- інституційна (мережева)
- інституційна (очна/вечірня)
- інституційна (очна/денна)
- на виробництві
- на робочому місці
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- стажування
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Інструктор
- Керівник
- Керівник виробничої (навчальної) практики
- Керівник відділу (лабораторії, кабінету, частини) з основного напряму діяльності
- Керівник гуртка
- Керівник екскурсії
- Керівник секції
- Керівник студії
- Керівник фізичного виховання
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Концертмейстер
- Культорганізатор
- Майстер виробничого навчання
- Методист
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
- Педагог професійного навчання
- Помічник директора з режиму
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший викладач
- Старший вихователь
- Старший керівник
- Старший майстер
- Художній керівник
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Головний принцип педагогіки – педагогіка любові до дитини”, – зі слів отця Юліана Дзеровича.
Освітній центр імені отця Юліана Дзеровича покликано до діяльності декретом владики Ігоря, Архиєпископа і Митрополита Львівського, 27 листопада 2017 року. Від тоді Центр працював як церковна структура, співпрацюючи з різними освітніми закладами, надаючи напрямок на розвиток культури зустрічі, прийняття і ділення. Фундаменти Центру закладала сестра Георгія Припутницька із однодумцями, які впевнено йшли до мети ділення цінностями.
18 листопада 2021 року Центр пройшов відповідну реєстрацію в Міністерстві Юстиції України, отримав статус громадської організації з ідентифікаційним кодом юридичної особи 44653089 та має право на такі види діяльності у відповідності до КВЕДів:
- 94.99 Діяльність інших громадських організацій, н.в.і.у. (основний)
- 78.20 Діяльність агентств тимчасового працевлаштування
- 78.30 Інша діяльність із забезпечення трудовими ресурсами
- 85.10 Дошкільна освіта
- 85.51 Освіта у сфері спорту та відпочинку
- 85.52 Освіта у сфері культури
- 85.59 Інші види освіти, н.в.і.у.
- 85.60 Допоміжна діяльність у сфері освіти.
Дата запису: 18.11.2021 Номер запису: 1009361020000000764
Якісна праця вчителя – це радісна творчість, як дуже актуальна та потрібна компетенція, яку ми пропагуємо і навчаємо.
Від початку роботи центру проведено різного формату заходи на які запросили більше ніж п’ятдесят викладачів та більше ніж півтори тисячі учасників.
Загальна ціль – сформувати платформу взаємодії освітян та інших зацікавлених у розвитку освіти на глибоких цінностях та засадах задля спільного блага.
Наша місія – творити відкритий простір освіти через призму духовного та професійного зростання учасників навчально-виховного процесу з метою формації цілісної особистості.
Мета діяльності – допомогти вчителям, керівникам шкіл, освітянам, наставникам і виховникам позашкільної освіти, молодіжних і громадських організацій у сповненні власної місії через особисту формацію себе як цілісної особистості. Розвиваючи всі свої таланти, зростаючи фахово, потрібно відкривати постійну Божу присутність у нашому житті. Нею тішитись, надихатись і так осягати повноту життя.
Запрошуємо до участі в оголошених програмах, а також пропонуємо консультативні послуги педагогічним спільнотам з експертними рекомендаціями навчань для конкретного освітнього закладу.
Наші проєкти:
- Формаційний проект для вчителів “Покликані до любові і витривалості”
- Літні школи для вчителів “Лідери освітніх інновацій”, “Інноваційне навчання – дорога до успіху”,
- “Компетентнісний підхід: зміна, що починається з класу”
- Формаційний курс для директорів освітніх закладів “Лідерсво і педагогіка партнерства”
- Міні-курс “Мистецтво маленьких кроків”. Розуміння себе як цілісної особистості
- Всеукраїнський конкурс серед приватних шкіл «Партнерство і компетенції в приватних школах»
- Майстер-клас для кухарів дитсадків і шкіл “Смаколики на щодень”
- Тренінг «Мистецтво позитивної взаємодії в навчальному середовищі»
- Координація написання програми шкільного предмету “Релігія”
- Співпраця з освітніми інституціями України, Австрії та Польщі
- Програма навчання і впровадження міжнародного проекту “Пілігрим” з вчителями християнської етики
- Міжнародна конференція для вчителів християнської етики “Творимо разом простір навчання, життя та віри”
- Курси особистісного розвитку для всіх бажаючих “Таємниці Я”,
- “Мости і фортеці”
- Програма “Роль медсестри освітнього закладу у формуванні громадського здоров’я”
- Курси першої домедичної допомоги
- Курс “Медіація в освітніх закладах”
- Зимова школа для педагогів “Біблійний вимір тілесності. Інклюзія в освіті”
- Менторські програми з інтеграції та інноваційних методів в педагогіці
- Презентація посібників та видань про католицьку освіту “Виховувати у свободі, правді та любові”
- Підтримка створення католицьких освітніх закладів.