Планета ДОШКІЛЛЯ
Open - space (відкритий простір), майданчик для обміну досвідом, знаннями, сприянню колекнивній творчості та синергії, професійному зростанню та підвищенню фахової компетентності педагогів закладів дошкільної освіти.
Форми підвищення кваліфікації:
- Інше: Програми підвищення кваліфікації у дистанційному, очному, змішаному форматах
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Завідувач
- Практичний психолог
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Планета ДОШКІЛЛЯ - (відкритий офлайн та онлайн майданчик, або педагогічний PlatforM ).
Уособлює собою цікавий онлайн простір для професійного зростання. Це форма роботи, у межах якої кожен педагог може самостійно обрати тему професійного навчання й оновити, збагатити та систематизувати знання. Особистий вибір та професійний інтерес мотивують педагогів й надалі впроваджувати представлені на PlatforM інноваційні ідеї та технології у практику роботи.
Слово «платформа» означає поміст, майданчик, ділянку, на якій обов’язково є певний ресурс, необхідний для ознайомлення та роботи. А ще — це рух, переміщення інформації. Форми роботи в межах PlatforM передбачають рух методичної інформації — обмін досвідом роботи педагогів закладів дошкільної освіти у різноманітних напрямах роботи педагога ЗДО. Цей рух забезпечить організація роботи у відповідних локаціях (курсах).
- Практико - орієнтований онлайн курс для педагогів закладів дошкільної освіти "Педагогічний об'єктив" (тема курсу залежить від актуального питання, на яке спрямований фокус об'єктиву: "Дошкілля у стилі "Хюґе", "Інклюзія в ЗДО: Не руйнівна інновація", Застосування арт-педагогіки у освітньому процесі ЗДО).
- Освітня студія керівника закладу дошкільної освіти. Практико - орієнтований курс"Якість дошкільної освіти: сутність, складові, шляхи досягнення".
- Креатив-студія для вихователів.
- Онлайн-інтенсив "Цифрова майстерня педагога закладу дошкільної освіти".
Ми прагнемо створити простір об'єднати тих, хто цікавиться організацією якісної дошкільної освіти на засадах рівності, доступності, взаємоповаги , відповідності державній освітній політиці з питань організації дошкільної освіти. ,