Комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради»
Інститут очолює ректор Наталія Чепурна, кандидат педагогічних наук, доцент, Заслужений працівник освіти України. Він забезпечує реалізацію завдань державної політики в галузі дошкільної, середньої та позашкільної освіти (ліцензований обсяг 4000 осіб).
- Замулко Олена Іванівна
Форми підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
- інституційна (заочна)
- інституційна (мережева)
- інституційна (очна/денна)
- на робочому місці
- Інше: Інституційна (очно-дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- семінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- стажування
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Акомпаніатор
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Інструктор з фізкультури
- Керівник гуртка
- Керівник секції
- Керівник студії
- Керівник інших форм гурткової роботи
- Керівник туристських груп
- Консультант
- Культорганізатор
- Логопед
- Методист
- Музичний керівник
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Соціальний педагог
- Художній керівник
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- цифрова компетентність
Науково-педагогічний колектив інституту є основним виконавцем підготовки педагогічних працівників Черкаської області до реалізації концепції Нової української школи та Базового компоненту дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти).
Підвищенню якості післядипломної освіти сприяє Черкаський освітянський портал як центр інформаційно-комунікаційного простору для розвитку професійної компетентності педагогічних працівників області, який містить 39 сайтів, серед яких варто виділити «Дистанційне навчання», «Підвищення кваліфікації», «Дистанційна школа для учнів» та ін.
З метою підготовки педагогів області до активного впровадження STEM-освіти на базі інституту розпочав функціонування перший в Україні Навчально-тренінговий центр Центр STEM-освіти, оснащений на рівні сучасних вимог. Він включає в себе: 2 кабінети робототехніки (центр Lego-education та тренінговий центр), ресурсний центр та навчально-тренінгову аудиторію. Працівники центру разом з методистами інституту впроваджують технології LEGO та STEM в сучасний освітній процес закладів дошкільної, середньої та позашкільної освіти.