Укр

НЕшкола чутливого вчителювання

Життєхитрики для чутливого вчителювання в умовах інформаційного суспільства: просто та дієво про тайм-менеджмент і цифрову грамотність з позицій недискримінаційного підходу в освіті

Common information
Leader: Пахомова Лідія Валеріївна
Year of foundation: 2021
Variety: Individual
Organizational and legal form of management: Фізична особа
Qualification forms:
  • Онлайн-навчання
  • Дистанційна
Qualification types:
  • Вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • Курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
  • Майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
  • Асистент вчителя
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Педагог - організатор
  • Соціальний педагог
  • Other: Соціальний працівник. Вихователь ГПД
Main train directions:
  • Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • Емоційно-етична компетентність
  • Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
  • Цифрова компетентність
  • Other: Недискримінаційна, зокрема гендерна чутливість
Additional information

Чому саме НЕшкола?

НЕшкола - це Новітня Ергономічна школа, яка гармонійно поєднує у собі інноваційні педагогічні практики і створення сприятливих умов для комфортного проходження педагогічними працівниками процесу підвищення кваліфікації.

НЕшкола - це інтерактивна взаємодія між учасниками процесу підвищення кваліфікації. 

НЕшкола - це орієнтованість на наших слухачів, їх потреби і запити, клієнтська підтримка і живе спілкування.

НЕшкола - це практикоорієнтованість. Всі наші курси спрямовані в першу чергу на формування або удосконалення конкретних навичок.

НЕшкола - це навчання за принципом MICROLEARNING: за допомогою діджитал інструментів. Швидко, сучасно, дієво.



Ми надаємо можливість прокачати свої навички чутливого вчителювання під керівництвом команди експерток/-тів з :

  • недискримінаційного, зокрема гендерночутливого підходу в сфері освіти;
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій у педагогічній діяльності;
  • використання технологій тайм-менеджменту у педагогічній діяльності.

Наша команда:

  • Рассказова Ольга Ігорівна - докторка педагогічних наук, професорка, тренерка, сертифікована експертка з антидискримінаційної експертизи освітнього контенту, співорганізаторка просвітницького проєкту “Гендерний відкритий університет”, фахівчиня з теорії та практики розвитку інклюзивної та інтегрованої освіти в Україні.
  • Пахомова Лідія Валеріївна - кандидатка педагогічних наук, тренерка, фахівчиня з підготовки педагогічних працівників до використання інноваційних технологій у професійній діяльності, керівниця СПК “НЕшкола чутливого вчителювання”.
  • Єфімцева Ганна Геннадіївна, методистка ГО "ЕдКемп Україна", сертифікована експертка з недискримінації в освіті, членкиня предметної експертної комісії з проведення антидискримінаційної експертизи Міністерства освіти і науки України.
  • Какадій Валентина Миколаївна, тренерка, сертифікована експертка з антидискримінаційної експертизи освітнього контенту, членкиня предметної експертної комісії з проведення антидискримінаційної експертизи Міністерства освіти і науки України, аспірантка кафедри соціальної роботи Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради.
  • Анголенко Валентина Володимирівна - кандидатка педагогічних наук, психологиня, модераторка просвітницького проєкту “Гендерний відкритий університет”, фахівчиня з питань запровадження гендерночутливого  підходу у пенітенціарній системі, зокрема під час ресоціалізаціі неповнолітніх правопорушників.
  • Кравченко Антон Валерійович - аспірант кафедри соціальної роботи Комунального закладу “Харківська гуманітарно-педагогічна академія” Харківської обласної ради, фахівець з охорони праці та  культури безпеки.
     
All the possibilities of the subject of advanced training
Review

Чутливе вчителювання в умовах інформаційного суспільства

Subscribe
See all the features