використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
мовленнєва, комунікаційна компетентність
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)