Мозочкова стимуляція як ефективний метод у корекційній роботі
ознайомити з методом "Мозочкова стимуляція" як ефективний метод корекції мовленнєвих, інтелектуальних та поведінкових порешень у дітей.
Подати заявку
478
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Громадська організація «Освіта без умов»Розробники / розробниці програми:
ГО "Освіта без умов" і директорка мережі "Діагностично-корекційного центру Анастісії Сомової", старша викладачка НУ "Запорізька політехніка", аспірантка КУ "Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія" ЗОР - Анастасія Андріївна СОМОВАОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Предагогічні працівники і працівниці усіх рівнів освіти, батьківство / опікунство
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
Спільнота у Telegram-спільноті
- Теоретично-методологічний компонент поняття «мозочкова стимуляція»
- Диференціальна діагностика рівня розвитку дітей та підбір відповідного комплексу вправ.
- Розробка індивідуального плану корекційного втручання
- Комплекс вправ мозочкової стимуляції
- Протипоказання до використання мозочкової стимуляції
ознайомився/лася з методом "Мозочкова стимуляція" як ефективний метод корекції мовленнєвих, інтелектуальних та поведінкових порешень у дітей (без права викладання)
Тренінг відбудеться 22 травня 2024 року о 16:00 за покликанням у Telegram-спільноті