ОСВІТНЯ ПРОГРАМА курсів підвищення кваліфікації вихователів групи подовженого дня
забезпечення теоретичної підготовки слухачів курсів підвищення кваліфікації до виконання функціональних обов’язків вихователя ГПД; формування інформаційної компетентності як складової професійної компетентності фахівця в освітній галузі; удосконалення знань про особливості організації навчально-виховного процесу в умовах групи продовженого дня та методику їх впровадження в навчальний процес відповідно до вимог Нової української школи; розвиток творчого мислення, вміння раціонально організовувати власну педагогічну діяльність та забезпечувати високі результати досягнень учнів в позакласній діяльності.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"Розробники / розробниці програми:
Зажарська Ганна ПетрівнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (заочна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Вихователь
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Керівник інших форм гурткової роботи
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Екологічна компетентність
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Опанування новітніми виробничими технологіями
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Трудове навчання
1 | Сучасний вихователь ГПД в умовах Нової української школи |
2 | Діяльність ГПД в сучасному навчальному закладі |
3 | Методичні рекомендації щодо організації роботи груп продовженого дня |
Знання:
• теоретико-методологічні - знання наукових засад побудови навчально-виховного процесу вихователя ГПД, формування системи теоретичних знань та практичних умінь, необхідних для виконання функціональних обов’язків вихователя групи продовженого дня в умовах Нової української школи;
• когнітивні – поглиблення знань планування роботи педагога-вихователя в освітньо-виховному процесі закладів загальної середньої освіти в умовах групи продовженого дня;
• практичні - удосконалення умінь та навичок використання інформаційних ресурсів у професійній діяльності;
• сприяти творчому підходу до педагогічної діяльності;
• освоєння даного курсу має сприяти формуванню більш високого рівня професійної компетентності педагога-вихователя як організатора виховного процесу в умовах ГПД.