STEAM-освіта. Практичний кейс
Формування конкурентноздатного фахівця, спроможного вирішувати сучасні професійні завдання в галузі STEAM-освіти, шляхом використання широкого комплексу дій, підходів, методик та практик, а саме: володіння навичками критичного мислення та аналізу інформації; освоєння середовища динамічної геометрії GeoGebra, як засобу візуалізації STEAM-предметів; володіння базовими знаннями про освітню робототехніку; освоєння методів та прийомів практичного використання моделювання як частини STEAM-освіти у діяльності педагога; розвиток вміння створювати емоційну комфортність під час взаємодії з учнями; впровадження онлайн-симуляторів на заняттях; володіння навичками 3D-моделювання; впровадження STEAM-освіти у ЗДО. Важливо! У разі, коли після підтвердження заявки не приходить лист-підтвердження на електронну пошту, перейдіть за покликанням: https://kursy.centrosvity-kolomyia.org.ua (ім'я входу - ваша електронна пошта, пароль - був Вами створений при першій реєстрації на цій платформі).
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Коломийської міської радиРозробники / розробниці програми:
Консультанти центру: Саламіна Інна, Лукашенко Марія, Семенюк Уляна, Терновецька Христина. Учитель інформатики Корницького ліцею Коломийської міської ради Костишак Сергій.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Біологія
- Дошкільна освіта
- Інформатика
- Математика
- Позашкільна освіта
- Природничі науки
- Фізика
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Критичне мислення: характеристика, етапи формування та вправи для його розвитку
- Середовище динамічної геометрії GeoGebra, як засіб візуалізації STEAM-предметів.
- Функції моделювання як частини STEAM-освіти.
- Онлайн-симулятори на заняттях: переваги, особливості та освітні функції.
- Мотивація - чинник успіху діяльності педагога.
- STREAM-освіта дошкільнят: тренд чи необхідність?
- STEAM-освіта для дітей з ООП.
формування критичного мислення педагогів;
володіння базовими знаннями про 3D-моделювання та його освітні функції;
вміння використовувати функціонал середовища GeoGebra;
знання шляхів формування емоційної компетентності та уміння формувати самомотивацію;
володіння функціоналом онлайн-симуляторів для викладання STEAM-предметів;
знання методик та практик впровадження STEAM-освіти у закладах дошкільної освіти;
знання можливостей реалізації наступності STEAM-освіти у ЗДО та .STEAM-освіти у школі;
володіння методами арт-терапії в роботі з дітьми з осоливими освітніми потребами.