Основи психологічної грамотності керівника закладу освіти в системі НУШ
Мета курсу: підвищити кваліфікацію сучасних керівників закладів освіти в системі НУШ через розвиток управлінської культури, роботу над удосконаленням психологічної компетентності та розкриття психологічного аспекту менеджерської складової управлінської діяльності керівника закладу освіти.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Світлана ДрібасРозробники / розробниці програми:
Дрібас Світлана АнатоліївнаОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Директор
- Заступник директора
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Управлінська діяльність
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
Курс складається з трьох модулів, які об’єднані єдиною наскрізною лінією у напрямку розвитку психологічної компетентності керівника закладу освіти.
У першому модулі розкрито психологічний зміст управлінської культури керівника сучасного закладу освіти. Складено профайлінг ефективного управлінця в сфері освіти.
Другий модуль присвячено аналізу базових складових формування психологічної компетентності керівника закладу освіти в системі НУШ. Здійснено соціально-психологічний аналіз розвитку колективу і закономірності управління окремою соціальною групою.
У третьому модулі аналізується комунікативна і соціальна компетентність керівника закладу освіти як фактор налагодження міжособистісних взаємин в освітянському колективі.
Після проходження курсу учасники зможуть:
- створювати власні профайлінги і професіограми з можливістю їх редагування в процесі рефлексивної роботи у напрямку формування культури управлінської діяльності керівника закладу освіти
- розуміти психологічний зміст менеджерської складової управлінської діяльності керівника закладу освіти;
- приймати ефективні управлінські рішення;
- працювати з технологію формування і розвитку психологічної компетентності.
Особливості курсу:
- 3 змістовні модулі
- постійний доступ до записів відео-уроків
- відкритий доступ до методичних матеріалів (інструкцій, тематичних чек-листів, розробок та ін.)
- Тестовий контроль ко кожного модуля
- Додаткові сесії запитань-відповідей з автором курсу (за запитом по номеру телефона 097-44-93-127)
- Кожен учасник отримає сертифікат за програмою підвищення кваліфікації на 30 годин (1 кредит ЄКТС), що відповідає всім вимогам постанови Кабінету Міністрів України № 800
Дата відкриття курсу: 30.10.2021 р.
Здійснювати навчання на курсі можна у будь-який зручний час після дати відкриття.