Як легко запланувати та успішно провести тематичний день
Навчити учасників та учасниць планувати тематичний день (тиждень) на основі інтелект-карти
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Уроки без морокиРозробники / розробниці програми:
Тетяна Бойко, вчитель початкових класів НВК "Школа-гімназія-ліцей" № 10 м. Бердичева, вища кваліфікаційна категорія "учитель-методист", регіональна тренерка НУШ, освітня експертка.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Організаційна компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Учасники та учасниці курсу отримають доступ до відеофайлів курсу та посилання на закриту групу у Facebook/ Telegram, де буде надана супервізія та методична підтримка.
Зміст програми практичного курсу:
Практичне заняття 1: Інтеграція освітнього процесу через проведення тематичних днів ( 1 год)
Самостійна робота (0,5 год)
Консультація (0,5 год)
Практичне заняття 2: Інтелект карти – ключ до успішного планування тематичного дня (1 год)
Самостійна робота (0,5 год)
Консультація (1 год)
Практичне заняття 3: Технологічна карта, «фільтри» та….фініш (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (0,5 год)
Сертифікаційна робота (1 година)
Учасниці та учасники курсу:
- навчаться створювати інтелект-карти;
- отримають та відшліфують вміння планувати тематичні дні (тижні);
- спланують ідеальний тематичний день;
По заверщенню навчання, після виконання тестових завдань, учасники та учасниці зможуть отримати сертифікат підвищення кваліфікації.
Діяльність | Кількість годин | |
Практичне заняття 1 | 1 | |
Самостійна робота | 0,5 | |
Консультація | 0,5 | |
Практичне заняття 2 | 1 | |
Самостійна робота | 0,5 | |
Консультація | 1 | |
Практичне заняття 3 | 1 | |
Самостійна робота | 1 | |
Консультація | 0,5 | |
Сертифікаційна робота | 1 |