ТРЕНІНГ-ІНТЕРАКТИВ З УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЙНИМ СТАНОМ ПРИ СТРЕСОВИХ ОБСТАВИНАХ
• Придбання навичок аналізу стресових ситуацій і шляхів виходу з них; • Виявлення, активізація і використання внутрішніх ресурсів для вирішення проблем. • Емоційна врівноваженість.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП "Федченко Елеонора Александровна"Розробники / розробниці програми:
Професійний коуч PCC ICF/Бізнес Тренер - Елеонора ФедченкоОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Лідерська компетентність
- Мовленнєва та комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Підприємницька компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Болгарська мова
- Гагаузька мова
- Географія
- Громадянська освіта
- Дошкільна освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (іспанська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Іноземна мова (французька)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Креслення
- Кримськотатарська мова
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Мистецтво (музичне)
- Мова іврит
- Молдовська мова
- Новогрецька мова
- Основи здоров’я
- Позашкільна освіта
- Польська мова
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Природознавство
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Ромська мова
- Російська мова
- Технології
- Трудове навчання
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Фізична культура
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
Підтримка тренера програми впродовж місяця після завершення тренінгу в телеграм чаті. Відповіді на питання.
ТРЕНІНГ-ІНТЕРАКТИВ З УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЙНИМ СТАНОМ ПРИ СТРЕСОВИХ ОБСТАВИНАХ
Призначення і завдання тренінгу.
Часті стреси призводять до емоційного вигоряння, неврозів, хвороб. Професійні стреси, особливо при роботі вчителя, по частоті впливу на психіку людини становлять три чверті від загального їх числа. Стреси - це невід'ємна частина нашого життя, і їх не завжди вдається уникнути. Тому поряд з проведенням профілактичних заходів щодо запобігання стресу варто навчитися справлятися з собою в ситуаціях, які неминучі.
Мета тренінгу:
- Придбання навичок аналізу стресових ситуацій і шляхів виходу з них;
- Виявлення, активізація і використання внутрішніх ресурсів для вирішення проблем.
- Емоційна врівноваженість.
Тренінг призначений для вирішення наступних завдань:
- Розвиток здатності розбиратися в своїх почуттях;
2. Навичок сприйняття та адекватної оцінки емоційних станів інших людей (емпатії);
3. Комунікативних умінь.
4. Накопичення емоційно-позитивного досвіду, розвиток інтересу до себе/інтересу до інших
5. Зниження негативних переживань і трансформація їх в позитивні емоційні стани.
Спосіб проведення:
- Онлайн,
- Інтерактив,
- Робота в загальній групі,
- Робота в малих групах
- Підведення підсумків. Рефлексія заняття
Як результат ви навчитеся:
- Відстежувати свій емоційний стан і стан інших людей
- Швидкого виходу з негативних переживань і входженню в ресурсний стан
- Емоційній рівновазі
Дата проведення : 30.08.2021 р.
Тривалість проведення : 4 години
Час проведення : 17:00 - 21:00