Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

ТРЕНІНГ-ІНТЕРАКТИВ З УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЙНИМ СТАНОМ ПРИ СТРЕСОВИХ ОБСТАВИНАХ

• Придбання навичок аналізу стресових ситуацій і шляхів виходу з них; • Виявлення, активізація і використання внутрішніх ресурсів для вирішення проблем. • Емоційна врівноваженість.

ТРЕНІНГ-ІНТЕРАКТИВ З УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЙНИМ СТАНОМ ПРИ СТРЕСОВИХ ОБСТАВИНАХ

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП "Федченко Елеонора Александровна"

Розробники / розробниці програми:

Професійний коуч PCC ICF/Бізнес Тренер - Елеонора Федченко

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Культурна компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Оцінювально-аналітична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Підприємницька компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Астрономія
  • Біологія
  • Біологія і екологія
  • Болгарська мова
  • Гагаузька мова
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Дошкільна освіта
  • Екологія
  • Економіка
  • Зарубіжна література
  • Захист України
  • Іноземна мова (англійська)
  • Іноземна мова (іспанська)
  • Іноземна мова (німецька мова)
  • Іноземна мова (французька)
  • Інформатика
  • Історія
  • Історія України
  • Історія (Всесвітня історія)
  • Креслення
  • Кримськотатарська мова
  • Математика
  • Математика (Алгебра і початки аналізу)
  • Математика (Геометрія)
  • Мистецтво
  • Мистецтво (образотворче)
  • Мистецтво (музичне)
  • Мова іврит
  • Молдовська мова
  • Новогрецька мова
  • Основи здоров’я
  • Позашкільна освіта
  • Польська мова
  • Початкова школа
  • Правознавство
  • Природничі науки
  • Природознавство
  • Професійна (професійно-технічна) освіта
  • Ромська мова
  • Російська мова
  • Технології
  • Трудове навчання
  • Українська література
  • Українська мова
  • Фізика
  • Фізика і астрономія
  • Фізична культура
  • Хімія

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Г3.3. Здатність забезпечувати самооцінювання та взаємооцінювання результатів навчання учнів
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Підтримка тренера програми впродовж місяця після завершення тренінгу в телеграм чаті. Відповіді на питання.

ТРЕНІНГ-ІНТЕРАКТИВ З УПРАВЛІННЯ ЕМОЦІЙНИМ СТАНОМ ПРИ СТРЕСОВИХ ОБСТАВИНАХ

Призначення і завдання тренінгу.

Часті стреси призводять до емоційного вигоряння, неврозів, хвороб. Професійні стреси, особливо при роботі вчителя,  по частоті впливу на психіку людини становлять три чверті від загального їх числа. Стреси - це невід'ємна частина нашого життя, і їх не завжди вдається уникнути. Тому поряд з проведенням профілактичних заходів щодо запобігання стресу варто навчитися справлятися з собою в ситуаціях, які неминучі.

Мета тренінгу:

  • Придбання навичок аналізу стресових ситуацій і шляхів виходу з них;
  • Виявлення, активізація і використання внутрішніх ресурсів для вирішення проблем.
  • Емоційна врівноваженість.

Тренінг призначений для вирішення наступних завдань:

  1. Розвиток здатності розбиратися в своїх почуттях;

2.  Навичок сприйняття та адекватної оцінки емоційних станів інших людей (емпатії);

3. Комунікативних умінь.

4. Накопичення емоційно-позитивного досвіду, розвиток інтересу до себе/інтересу до інших

5. Зниження негативних переживань і трансформація їх в позитивні емоційні стани.

Спосіб проведення: 

  • Онлайн, 
  • Інтерактив, 
  • Робота в загальній групі, 
  • Робота в малих групах
  • Підведення підсумків. Рефлексія заняття

Як результат ви навчитеся:

  • Відстежувати свій емоційний стан і стан інших людей
  • Швидкого виходу з негативних переживань і входженню в ресурсний стан
  • Емоційній рівновазі

Дата проведення : 30.08.2021 р.

Тривалість проведення : 4 години

Час проведення : 17:00 - 21:00