Стереотипи про минуле. Ідентичність. Світогляд
За 4 години програми разом із паном Владиславом Штегельським дослідимо найпоширеніші стереотипи про минуле та разом знайдемо шляхи їх подолання.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Приватна організація "Заклад освіти ЛIЦЕЙ ЕДЮКЕЙТЕР"Розробники / розробниці програми:
Приватний навчальний заклад "Ліцей ЕДЮКЕЙТЕР"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- дуальна
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Викладач
- Вчитель
- Директор
- Керівник гуртка
- Керівник експедиції
- Психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Громадянська освіта
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
Після проходження тренінгу передбачено отримання сертифікатів із зазначенням годин підготовки, що відповідає постанові КМУ № 800. Educator+ діє на підставі отриманої ліцензії на право ведення освітньої діяльності і сертифікації освітян.
Запрошуємо освітян на перший семінар-тренінг із викладачем історії ліцею Educator паном Владиславом Штегельським “Стереотипи про минуле/Ідентичність/Світогляд", що відбувається у два дні.
Своїми найважливішими досягненнями Владислав Штегельський вважає перемогу над культурою списування, залучення великої кількості учнів до олімпіад та конкурсів та зацікавлення учнів у професії вчителя.
Владислав брав участь у телепрограмах на місцевих телеканалах на педагогічну та історичну тематику, організовував історико-ідеологічні вечори, разом із учнями отримав грант від організацію ПРООН та створили хаб на базі школи. Освітній проєкт, над яким працює нині Владислав — організація освітнього простору для дітей з окупованих територій.
Також Владислав Штегельський входить до ТОП50 вчителів рейтингу Global Teacher Prize Ukraine 2021.
Програма семінару:
День 1. Стереотипи у вивченні історії та шляхи подолання. Розбір конкретних прикладів.
- групова робота в рамках якої учасники будуть працювати з вправою на визначення власної ідентичності та на основі підібраних джерел використають цю вправу відносно історії, а також визначення того, як це можна використати на уроках історії. Обговорення.
- групова робота «Алгоритм підбору та використання джерел у вивченні ментальності». Учасники отримають джерела, за допомогою яких їм буде запропоновано сконструювати фрагмент заняття з чітким завданрям, та за конкретним алгоритмом. Обговорення.
День 2. Особистість в центрі історії.
- Створення простого історичного портрету.
- групова робота. На основі отриманих навичок та алгоритму складання історичного портрету за особистісним підходом.
- створення фрагменту уроку за конкретним алгоритмом, побудованому на основі вивчення особистості.
- прості психологічні вправи на уроках історії. Після проходження та розбору використання декількох психологічних вправ, учасники отримають змогу вмонтувати їх в рамках власного уроку. Обговорення
Що Вас очікує на тренінгу від ліцею Educator
Разом з практикуючим викладачем Владиславом Штегельським зануримося у викладання історії через призму психології.
Формат навчання
• Ви можете долучитися до групи онлайн, яка стартує після набору 20 учасників
• Також ви можете заповнити заявку і ми організуємо тренінг наживо на вашій локації з виїздом тренера до вас (необмежена кількість учасників), вартість в такому разі становить 3600 грн.
В межах курсу учасники/учасниці:
- - отримають навички добору та використання джерел з історії ментальностей
- - отримають конкретний алгоритм та інструменти побудови уроку та цілої теми через вивчення біографії окремої особистості
- - отримають досвід використання простих психологічних тестів та вправ, направлених на самопізнання учнів в контексті вивчення предмету, на основі розбору конкретних кейсів
Програма передбачає два дні взаємодії.