Правовий порадник керівника
Правова (юридична) допомога керівникам закладів освіти
Подати заявку
464
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ГО "Клуб інтегрального лідерства освітян"Розробники / розробниці програми:
А.Багінська, магістр, директор гімназії "Либідь" м. Київ; І.Линьова, к пед.н., доцентОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
Перелік загальних компетентностей:
- Організаційна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Розвиток управлінської компетентності
Питання для розгляду:
- порядок зарахування учнів до закладу освіти, формування мережі класів;
- алгоритм складання, схвалення та затвердження освітніх програм;
- циклограма наказів з організації освітнього процесу;
- порядок написання наказів та розпоряджень директора ;
- основні питання для розгляду на педагогічних радах упродовж навчального року:
- порядок підготовки та введення у дію номенклатури справ
Результати навчання:
- теоретичні знання та практичні уміння щодо підготовки до навчального року (знання нормативно-правової бази; порядку зарахування учнів до закладу освіти, формування мережі класів, схвалення та затвердження освітніх програм, порядку написання наказів та розпоряджень директора; основних питань для розгляду на педагогічних радах упродовж навчального року:; порядку підготовки та введення у дію номенклатури справ),
- розвиток особистісних компетентностей учасників навчального курсу (критичне мислення, системне мислення)