Щоденні 5 та Щоденні 3 від А до Я
Познайомити учасників та учасниць з ротаційними моделями Щоденні 5 та Щоденні 3; навчити "запускати" моделі в освітній процес так, щоб вони працювали та приносили рещультат.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Уроки без морокиРозробники / розробниці програми:
Тетяна Бойко, вчитель початкових класів НВК "Школа-гімназія-ліцей" № 10 м. Бердичева, вища кваліфікаційна категорія "учитель-методист", регіональна тренерка НУШ, освітня експертка.Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- Інше: Онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інноваційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Початкова школа
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- В1.2. Здатність до педагогічної підтримки осіб з особливими освітніми потребами
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Учасники та учасниці курсу отримають доступ до відеофайлів курсу та посилання на закриту групу у Facebook/ Telegram, де буде надана супервізія та методична підтримка.
Зміст програми практичного курсу:
Практичне заняття 1: Щоденні 5: письмо для себе ( 1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Практичне заняття 2: Щоденні 5: читання для себе (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Практичне заняття 3: Щоденні 5: слухання (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Сесія запитань-відповідей (1 год)
Практичне заняття 4: Щоденні 5: читання для друга (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Практичне заняття 5: Щоденні 5: робота зі словами (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Сесія запитань-відповідей (1 год)
Практичне заняття 6: Щоденні 3: математика самостійно ( 1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Практичне заняття 7: Щоденні 3: математика письмово (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Практичне заняття 8: Щоденні 3: математика разом (1 год)
Самостійна робота (1 год)
Консультація (1 год)
Сесія запитань-відповідей (1 год)
Сертифікаційна робота (1 година)
Учасниці та учасники курсу:
- навчаться у правильній послідовності запускати ротаційні моделі в освітню діяльність;
- отримають нові знання та вміння планувати Щоденні 5 та Щоденні 3;
- апробують кожну з діяльностей під час практичних занять;
По заверщенню навчання, після виконання тестових завдань, учасники та учасниці зможуть отримати сертифікат підвищення кваліфікації.