Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Дистанційний курс "STEАM-проєкти. Тривимірне моделювання"

Сформувати уявлення про тривимірне моделювання. Ознайомити з основними можливостями програм для роботи з 3D-графікою. Навчити створювати 3D-проєкти у середовищі TinkerCAD та SketchUp. Познайомити з прикладами реалізації STEAM-проєктів в школі.

Дистанційний курс "STEАM-проєкти. Тривимірне моделювання"

Розробники / розробниці програми:

Навчальний центр STEAM train

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність
  • Інше: STEM-освіта

Форма підвищення кваліфікації:

  • онлайн-навчання

Види підвищення кваліфікації:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Усі

Перелік загальних компетентностей:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Компетентності у галузі природничих наук
  • Компетентності у галузі техніки і технологій
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Математична компетентність
  • Опанування новітніми виробничими технологіями
  • Організаційна компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інформатика
  • Креслення
  • Математика
  • Математика (Алгебра і початки аналізу)
  • Математика (Геометрія)
  • Мистецтво
  • Мистецтво (образотворче)
  • Технології
  • Трудове навчання

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності

Усі матеріали курсу доступні для завантаження та перегляду упродовж 2-х місяців з дня реєстрації.

Модуль 1. Поняття про тривимірне моделювання. Основні можливості програм для роботи з 3D графікою

  • Визначення понять: «Моделювання», «Проєкції», «3D-простір», «3D-модель»
  • Види 3D-моделювання: полігональне, скульптурне, NURBS-моделювання та CAD
  • Етапи розробки 3D-моделі
  • Сфери застосування 3D-моделювання
  • 3D-графіка в освіті
  • Програми для 3D-моделювання

 

 Модуль 2. Частина 1. Tinkercad: початок роботи

  • Реєстрація на платформі Autodesk Tinkercad
  • Створення особистого кабінету
  • Особливості старту роботи
  • Елементи інтерфейсу
  • Панелі інструментів
  • Створення нового середовища та нового файлу в режимі step-by-step
  • Знайомство з симулятором Micro bit та Arduino на платформі Autodesk Tinkercad

 

Модуль 2. Частина 2. Моделювання об’єктів у середовищі TinkerCAD

  • Додавання класів та учнів до навчального середовища Autodesk Tinkercad
  • Моделювання об’єктів у середовищі TinkerCAD
  • Лайфхаки
  • Практична робота «Годинник»

 

Модуль 3. Практичні роботи "Персоналізований чохол для телефону", "Брелок"

  • Покрокові інструкції до практичних робіт
  • Моделювання та персоналізація чохла для мобільного телефона
  • Імпорт зовнішніх зображень в середовище Tinkercad
  • Моделювання брелка

 

Модуль 4. STEAM-проєкти. Практична робота "Модель будинку"

  • Приклади STEAM/STREAM-проєктів для 1-4, 5-8 та 9-11 класів
  • Структура міжпредметного колективного проєкту
  • Реалізація проєкту класу у середовищі Autodesk Tinkercad
  • Інтегрована практична робота «Створення моделі будинку з базових примітивів»

 

Модуль 5. Тривимірні рухомі моделі. Основи SketchUp

  • Створення тривимірних рухомих моделей в середовищі Tinkercad
  • Основи SketchUp (інтерфейс та панелі користування)
  • SketchUp campus

 

 

 Модуль 6. Початок роботи зі SketchUp

  • SketchUp for School та SketchUp Pro
  • Варіанти авторизації та початок роботи
  • Робота з програмними засобами для проєктування та розробки 3D-моделей SketchUp

 

 

Модуль 7. Частина 1. SketchUp: тривимірні меблі

  • Робота з компонентами в SketchUp
  • Створення простих моделей меблів (табурет)
  • Покрокові інструкції до практичних робіт: «Стілець», «Диван»
  • Перелік «гарячих клавіш» SketchUp

 

 

Модуль 7. Частина 2. SketchUp: проєктування будинків

  • Практична робота «Планування та проєктування будинку»

 

 

 

За підсумками проходження курсу та тестування – 
сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 академічних годин

 

Дистанційний навчальний курс "STEАM-проєкти. Тривимірне моделювання" – це 7 модулів, які містять: 8 навчальних відео, 7 інтегрованих практичних робіт, приклади STEAM-проєктів, завдання для тренування, лайфхаки, корисні посилання + матеріали для завантаження, готовий до друку 3D-проєкт

  1. Сформоване уявлення про тривимірне моделювання.
  2. Обізнаність з основними можливостями програм для роботи з 3D-графікою.
  3. Уміння створювати 3D-проєкти у середовищі TinkerCAD та SketchUp. 
  4. Сформоване уявлення про особливості організації  STEAM-проєктів в школі, як інтегрованої командної діяльності.

Перейти за покликанням " alt="⁉️"> Як побудовано курс, та коли відбуваються навчальні семінари?

Для початку хочемо зазначити, що цей курс в записі, тобто ми нарешті змогли систематизувати реальні онлайн-семінари та усі матеріали наших тренерів в єдиний курс. Матеріали розміщено на сайті, де і відбувається навчання. Після оплати усі модулі отримують статус «доступ відкрито». Зайшовши в обраний модуль ви одразу маєте доступ до навчального відео (кнопка «контент») та додаткових матеріалів (кнопка «вкладення»)

Час та день для перегляду навчальних відео чи виконання практичних, відповідно, ви обираєте самостійно, у найзручніший для вас час.

Перейти за покликанням " alt="❓">Чи можна переглядати відео декілька разів?

Перейти за покликанням " alt="✅">Так, усі слухачі курсу отримують доступ до усіх матеріалів на 2 місяці, і кількість переглядів відео необмежена.

Перейти за покликанням " alt="❓">Чи потрібно надсилати виконані практичні роботи і чи враховується це в отриманні сертифікатів?

Перейти за покликанням " alt="✅">Ні, надсилати виконані практичні на перевірку не потрібно. Сертифікат видається на підставі проходження усіх модулів (перегляді навчальних відео) та складанні фінального тестування (питання чесно-чесно не складні Перейти за покликанням " alt="😇">)

Перейти за покликанням " alt="❓">Як зареєструватись?

Перейти за покликанням " alt="✅">Для реєстрації переходьте за посиланням Перейти за покликанням " alt="➡️"> Перейти за покликанням

Графік реалізації програми обирається  слухачем самостійно. Кожен наступний модуль відкривається за результатами опрацювання попереднього.