Мова як основа: як ефективно вчити писати та говорити
Сприяти професійному та особистісному розвитку педагога, через підвищення рівня мовно-комунікативної компетентності, опанування нових методик викладання та аналіз практичних інструментів підвищення ефективності комунікації.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Освітній центр "МрійДій"Розробники / розробниці програми:
Центр неформальної освіти "Інсайт"Напрями підвищення кваліфікації:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (очна/денна)
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Емоційно-етична компетентність
- Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
- Проєктувальна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Українська мова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2. Предметно-методична компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
Блок 1. Лайфхаки викладання української мови
Блок 2. Робота з художнім текстом: аналіз тексту, читацькі стратегії
Блок 3. Тексти нового типу у нових навчальних програмах
Блок 4. Розмова з аватаркою, або як збільшити ефективність комунікації онлайн
Наші спікери:
▶️Ігор Хворостяний, кандидат філологічних наук, радник з питань мови проєкту "Навчаємось разом", автор підручників, посібників, онлайн-курсів з української мови та літератури
▶️Мирослава Товкало, керівниця освітніх програм мережі шкіл КМДШ
▶️Олена Петрушкевич, психолог-експерт у Креативній міжнародній дитячій школі (КМДШ), казкотерапевт
- дізнаєтесь лайфхаки викладання української мови, які можна використовувати як на офлайн, так і онлайн заняттях;
- попрактикуєте читацькі стратегії, які допоможуть вам працювати з художнім текстом, провести його аналіз;
- зрозумієте, як збільшити ефективність комунікації онлайн під час майстер класу «Розмова з аватаркою»
- дізнаєтесь про тексти нового типу у нових навчальних програмах.