Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Мова як основа: як ефективно вчити писати та говорити

Сприяти професійному та особистісному розвитку педагога, через підвищення рівня мовно-комунікативної компетентності, опанування нових методик викладання та аналіз практичних інструментів підвищення ефективності комунікації.

Мова як основа: як ефективно вчити писати та говорити

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

Освітній центр "МрійДій"

Розробники / розробниці програми:

Центр неформальної освіти "Інсайт"

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Форма підвищення кваліфікації:

  • інституційна (очна/денна)

Види підвищення кваліфікації:

  • практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника

Перелік загальних компетентностей:

  • Вільне володіння державною мовою
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) мовою
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Прогностична компетентність
  • Проєктувальна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Українська мова

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • A1. Мовно-комунікативна компетентність
  • A1.1. Здатність забезпечувати здобуття учнями освіти державною мовою
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність

Блок 1. Лайфхаки викладання української мови
Блок 2. Робота з художнім текстом: аналіз тексту, читацькі стратегії
Блок 3. Тексти нового типу у нових навчальних програмах

Блок 4. Розмова з аватаркою, або як збільшити ефективність комунікації онлайн

 

Наші спікери: 
▶️Ігор Хворостяний, кандидат філологічних наук, радник з питань мови проєкту "Навчаємось разом", автор підручників, посібників, онлайн-курсів з української мови та літератури
▶️Мирослава Товкало, керівниця освітніх програм мережі шкіл КМДШ
▶️Олена Петрушкевич, психолог-експерт у Креативній міжнародній дитячій школі (КМДШ), казкотерапевт

- дізнаєтесь лайфхаки викладання української мови, які можна використовувати як на офлайн, так і онлайн заняттях;
- попрактикуєте читацькі стратегії, які допоможуть вам працювати з художнім текстом, провести його аналіз;
- зрозумієте, як збільшити ефективність комунікації онлайн під час майстер класу «Розмова з аватаркою»
- дізнаєтесь про тексти нового типу у нових навчальних програмах.