Формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти
Допомогти керівникам закладів освіти сформувати якісну систему освіти в закладі дошкільної освіти; розробити Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти та Стратегію розвитку закладу освіти; гідно підготуватися до інституційного аудиту.
Подати заявку
487
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Старобільський центр професійного розвитку педагогічних працівників Старобільської міської ради Луганської областіРозробники / розробниці програми:
Старобільський ЦПРППОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Керівник
Перелік загальних компетентностей:
- Лідерська компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Прогностична, організаційна, оцінювально-аналітична
Можливі індивідуальні консультації.
- Мета розбудови та функціонування системи забезпечення якості дошкільної освіти.
- Якість освіти та якість освітньої діяльності.
- Система забезпечення якості дошкільної освіти.
- Знайомство з Порадником керівникам закладу дошкільної освіти з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти
- Принципи формування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти.
- Практична робота “Стратегічне планування”.
- Компоненти внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗЗСО.
- Критерії та індикатори самооцінювання освітніх та управлінських процесів закладу дошкільної освіти.
- ECERS - міжнародна методика з оцінювання дошкільного середовища.
- Етапи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
- Практична робота “Розробка алгоритму дій щодо створення внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО”.
- Академічна доброчесність.
- Кроки проведення самооцінювання в закладі освіти. Моделі здійснення самооцінювання.
- Практична робота “Визначення ефективної моделі самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів у закладі дошкільної освіти”.
- Методи збору інформації та інструментарій.
- Планування. Визначення шляхів удосконалення.
- Інституційний аудит закладу дошкільної освіти.
- Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у закладі дошкільної освіти. Практична робота на закріплення отриманих знань.
- Ознайомити керівників з вимогами щодо розробки основних документів закладу освіти ( Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти, річний план роботи закладу освіти, Стратегія розвитку закладудошкільної освіти).
- Надати знання щодо розробки та формування моделі організації освітнього процесу.
- Навчити розбудовувати внутрішню систему забезпечення якості освіти в закладі освіти.
4 дня занять по 4 години.