STEM-STEAM-STREAM Camp: відпочиваємо навчаючись
Ознайомити вчителів та вчительок з методами планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору, створити практичні кейси для його проведення, сприяти популяризації та впровадженню STEM-STEAM-STREAM технологій в освітній процес учасницьким колом програми.
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
EdCamp-академіяРозробники / розробниці програми:
Трибко Олена Борисівна - учителька інформатики та математики опорного закладу «Ліцей №1 імені Героя України Березняка Євгена Степановича Помічнянської міської ради Кіровоградської області», вчитель вищої категорії, учитель-методист. Інструкторка академії CISCO, координаторка філіалу ДівчатаSTEM, менторка - волонтерка Code Club УкраїниНапрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Екологічна компетентність
- Компетентності у галузі природничих наук
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Культурна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Астрономія
- Біологія
- Географія
- Екологія
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Природничі науки
- Технології
- Фізика
- Хімія
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
№ п/п | Тема | Лекції | Практичні заняття | Самостійна робота |
І. | Планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору | |||
1. | Поняття STEM, STEAM, STREAM: спільне та відмінне. Додатки та програми для планування
Практична частина
| 1 | 1 | |
2. | План-таймінг
Практична частина
| 1 | 1 | |
3. | Модель планування “Квітучий лотос”
Практична частина
| 1,5 | 2 | |
Разом | 3,5 | 4 | ||
ІІ. | Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору | |||
1. | Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору
Практична частина
| 1 | 2 | |
2. | Розробка одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору Практична частина
Самостійна робота (залікова)
| 3 | 1,5 | |
Разом | 1 | 5 | 1,5 | |
Усього | 4,5 | 9 | 1,5 |
Учасниці/-ки
Знають та розуміють
- Особливості планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору
- Етапи та методи планування STEM-STEAM-STREAM табору
- Організація освітньої діяльності STEM-STEAM-STREAM табору в умовах розвитку інформаційного суспільства з використанням сучасних педагогічних та інформаційних технологій, що відповідають потребам часу.
Вміють
- Розробляти план проведення активностей STEM-STEAM-STREAM табору
- Організовувати педагогічну діяльність на компетентнісних засадах
- Використовувати інноваційні та мобільні технології, онлайнові інструменти під час проведення STEM-STEAM-STREAM табору
Сертифікація відбувається наприкінці навчання і складається з:
1) сертифікаційного гугл-опитування (вихідного);
2) виконання практичного завдання - розробки плану проведення одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору.
За результатами гугл-опитування учасниці/-ки отримають зворотний зв’язок від розробниці програми.
У разі успішного виконання умов сертифікації учасниці і учасники програми отримають сертифікат про підвищення кваліфікації.
Дата | Тема | Види діяльності | Тривалість етапів | Загальна тривалість |
І. Планування діяльності STEM-STEAM-STREAM табору | ||||
09.02 17:00 | 1. Поняття STEM, STEAM, STREAM: спільне та відмінне. Додатки та програми для планування | 1. Вхідне опитування 2. Лекція з елементами тренінгу 3. Блок запитань та відповідей 4. Практичне заняття | 0,1 години 1,0 години
0,2 години
0,7 години | 2 години |
11.02 17:00 | 2. План-таймінг | 1. Лекція з елементами тренінгу 2. Блок запитань та відповідей 3. Практичне заняття | 1,0 години
0,2 години
0,8 години | 2 години |
16.02 17:00 | 3. Модель планування “Квітучий лотос” | 1. Лекція з елементами тренінгу 2. Блок запитань та відповідей | 1,2 години
0,2 години | 3,5 години |
18.02 17:00 | 1. Блок запитань та відповідей 2. Практичне заняття | 0,2 години
1,9 години | ||
ІІ. Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору | ||||
23.02 17:00 | 1. Розробка плану проведення активності STEM-STEAM-STREAM табору | 1. Лекція з елементами тренінгу 2. Блок запитань та відповідей | 1,0 години
0,2 години | 3 години |
25.02 17:00 | 1. Блок запитань та відповідей 2. Практичне заняття | 0,2 години
1,6 години | ||
02.03 17:00 | 2. Розробка одного дня діяльності STEM-STEAM-STREAM табору
| 1. Практичне заняття «Використання платформи Перейти за покликанням для створення аудіогіда та квестів» 2. Блок запитань та відповідей | 1,3 години
0,2 години | 3 години |
04.03 17:00 | 1. Блок запитань та відповідей 2. Практичне заняття | 0,2 години
1,3 години | ||
ІІІ. Сертифікація | ||||
До 12.03 | Самостійна робота (залікова) Вихідне опитування | 1,4 години 0,1 години | 1,5 години |