Eng

Ефективна комунікація і взаємодія учасників освітнього процесу в коучинговому форматі

Привабливість:

Оволодіння коучинговими інструментами і технологіями для побудови ефективної комунікації на принципах рівності, партнерства, довіри. Формування і розвиток навичок створення комфортного, позитивного, розвиваючого середовища для всіх учасників освітнього процесу. Розширення можливостей освітян для професійного і особистісного зростання.

Подати заявку
Ефективна комунікація і взаємодія учасників  освітнього процесу в коучинговому форматі
Суб’єкт підвищення кваліфікації: EdCamp-академія
Розробники / розробниці програми: Кубатко Людмила Іванівна, авторка програми підвищення кваліфікації, учителька української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, Відмінник освіти України, експертка в організації та реалізації проєктів та програм у сфері неформальної освіти, професійна коучиня.
Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
  • онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Усі
Перелік загальних компетентностей:
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Мовленнєва та комунікаційна компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
  • Інше: коучингові компетентності
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Інше: усі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • Б3.2. Здатність залучати батьків до освітнього процесу на засадах партнерства
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів

Учасницькому колу за запитом пропонується:

  • навчання за іншими програмами підвищення кваліфікації, розробницею і ведучою яких є авторка програми;
  • коуч-сесії з планування та реалізації цілей у професійній діяльності та особистому житті.

Програма підвищення кваліфікації 

«Ефективна комунікація і взаємодія учасників  освітнього процесу в коучинговому форматі»

Скорочення:

  • Л - інтерактивна лекція
  • ПР - практична робота
  • СР - самостійна робота
Зміст програмиЛекціяПР / СР
1Коучингові інструменти і технології для ефективної комунікації1,5 
Коуч-компетентний педагог
Коучингові компетентності для ефективної комунікації
Використання різних форм комунікації в освітньому процесі
2Створення середовища для ефективної комунікації1,5 
Довіра. Партнерство. Емпатія. Цінності
3Створення домовленостей в освітньому процесі1,51,5 СР
Мета і очікуваний результат навчання. Усвідомлення мети і кінцевого результату
4Запитання як основний інструмент комунікації1,5 
Класифікація питань. Закриті і відкриті питання. Сильні запитання
Активне слухання
5Пряма мова і зворотний зв'язок1,5

1,5

ПР

Створення позитивного середовища через комунікацію
Правила формування прямої мови та зворотного зв'язку
6Метафора як інструмент усвідомленості1,5

1,5

СР

Робота з метафорами дітей
Робота з метафорами батьківства
Робота з заданими метафорами
Мовні маркери
7Сертифікація 1,5 ПР

 

Учасники та учасниці зʼясують доцільність використання коучингового підходу в  освітній діяльності.

Сформують та вдосконалять уміння створювати умови для ефективної комунікації та результативної взаємодії в професійній діяльності та у власному житті.

Опанують практичні кейси щодо прямої мови та зворотного звʼязку, сильних питань, використання метафор.

Удосконалять уміння щодо налагодження партнерських стосунків з колегами, батьківством, учнівством.

Розклад занять за програмою підвищення кваліфікації 

«Ефективна комунікація і взаємодія учасників  освітнього процесу в коучинговому форматі»

Скорочення:

  • Л - інтерактивна лекція
  • ПР - практична робота
  • СР - самостійна робота
ДатаЗміст програмиЛекціяПР / СР

27.01 -

18.00

Коучингові інструменти і технології для ефективної комунікації1,5 
Коуч-компетентний педагог
Коучингові компетентності для ефективної комунікації
Використання різних форм комунікації в освітньому процесі

29.01 -

12.30

Створення середовища для ефективної комунікації1,5 
Довіра. Партнерство. Емпатія. Цінності

03.02 -

18.00

Створення домовленостей в освітньому процесі1,5 
Мета і очікуваний результат навчання. Усвідомлення мети і кінцевого результату

05.02 -

12.30

Самостійна робота над практичним завданням 1,5 СР

10.02 - 

18.00

Запитання як основний інструмент комунікації1,5 
Класифікація питань. Закриті і відкриті питання. Сильні запитання
Активне слухання

12.02 -

12.30

Пряма мова і зворотний зв'язок1,5 
Створення позитивного середовища через комунікацію
Правила формування прямої мови та зворотного зв'язку

17.02 -

18.00

Практична робота 

1,5

ПР

19.02 -

12.30

Метафора як інструмент усвідомленості1,5 
Робота з метафорами дітей
Робота з метафорами батьківства
Робота з заданими метафорами
Мовні маркери

24.02 -

18.00

Самостійна робота над практичним завданням 

1,5

СР

26.02 - 

12.30

Сертифікація 1,5 ПР