МИСТЕЦТВО: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ
Мета Програми ПК полягає у розвитку професійних та оновленні і вдосконаленні соціокультурних та особистісних компетентностей вчителів загальноосвітніх шкіл та позашкільних навчальних закладів.
Подати заявку
1429
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Вижницький фаховий коледж мистецтв та дизайну імені Василя ШкріблякаРозробники / розробниці програми:
Віра Юріївна Фижделюк, заступник директора коледжу, «викладач-методист»; Ірина Вікторівна Ребенчук, викладач, «викладач-методист»; Тетяна Омелянівна Ямницька, викладач, «викладач-методист»; Олена Іллівна Круглюк, завідувач НМК, «викладач-методист»Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Керівник гуртка
Перелік загальних компетентностей:
- Вільне володіння державною мовою
- Громадянські та соціальні компетентності
- Культурна компетентність
- Математична компетентність
- Навчання впродовж життя
- Підприємницька компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Мистецтво
- Мистецтво (образотворче)
- Трудове навчання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Модуль 1. Методика викладання мистецьких дисциплін 10 годин | 1.Методика викладання |
2.Історія мистецтва | |
3.Психологія творчості | |
Модуль 2. Образотворче мистецтво 10 годин | 1.Рисунок |
2.Живопис | |
3.Скульптура | |
Модуль 3. Декоративно-прикладне мистецтво 8 годин | 1.КомпозиціяКурс за вибором:1)художня різьба по дереву2)машинна вишивка3)ручна вишивка4)художнє ткацтво(гобеленна техніка)5)розпис по тканині6)паперопластика (майстер-клас);7)прикраси та оздоблення аксесуарів «шіборі» (майстер-клас)8)цифрова ілюстрація (майстер-клас) |
У результаті підвищення кваліфікації слухач має:
Програмні результати навчання | ||
5.1 | Знання і розуміння |
|
5.2 | Розвинені вміння | - здійснювати порівняльний аналіз ключових компетентностей для навчання впродовж життя в нормативних документах;
|
5.3 | Диспозиції (цінності, ставлення) |
|