«Як створювати та використовувати уроки у відеоформаті»
Мета: розвиток інформаційно-цифрових та фахових компетентностей освітян.
Подати заявку
480
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр мовної та цифрової освіти "Школа успіху"Розробники / розробниці програми:
Освітній центр "Школа успіху"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Заступник керівника
- Керівник
- Практичний психолог
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Створення відеоуроків
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
Індивідуальні консультації (за потребою) в телеграмі.
5 годин:
- майстерка (3 год);
- самостійна робота (1 год);
- контрольне тестування (1 год)
Результати навчання:
- здобувач освіти знає особливості та алгоритми роботи в процесі створення відеоуроків, як активізувати потенціал цифрового інтелекту особистості в умовах реформування освіти;
- уміє організовувати ефективну взаємодію з учасниками освітнього процесу, знаходить інноваційні підходи до вирішення професійних завдань у сучасному освітньому середовищі, формує вміння створювати якісний контент відеоуроків за допомогою програм, онлайн-застосунків та вебсервісів PowerPoint, Canva, Playposit, Eddpuzzle, YouTube, Screencast-O-Matic, Camtasia Studio;
- усвідомлює важливість мотивувати учнівство й учительство до самовдосконалення засобами онлайн-застосунків, застосовувати набуті знання у фаховій діяльності.
- майстерка;
- самостійна робота;
- контрольне тестування.
Постійно.
Навички створення відеоуроків у роботі вчителя / викладача.