Eng

Інклюзивна освіта: досвід та перспектива

формування знань, умінь та навичок, які дозволять освітянам впроваджувати гейміфікацію та ігрофікацію в інклюзивному освітньому процесі; організовувати соціально-емоційне та етичне навчання в інклюзивному класі (групі); організація співучителювання в закладах освіти усіх рівнів; якісно проводити моніторинг впровадження інклюзивної освіти; організовувати якісну наступність між усіма рівнями освіти; використовувати практичні поради під час роботи з дитиною з РАС; організація навчання впродовж життя в неформальній освіті.

Подати заявку
Інклюзивна освіта: досвід та перспектива
Суб’єкт підвищення кваліфікації: Громадська організація «Освіта без умов»
Розробники / розробниці програми: Громадська організація «Освіта без умов»
Напрями підвищення кваліфікації:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Форма підвищення кваліфікації:
  • інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Усі
Перелік загальних компетентностей:
  • Емоційно-етична компетентність
  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Проєктувальна компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Дошкільна освіта
  • Початкова школа
  • Інше: Базова школа Старша школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства
  • В1. Інклюзивна компетентність
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Г1. Прогностична компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи вебінарів, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
  • Гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчання в інклюзивному освітньому процесі
  • Співучителювання для ефективної організації інклюзивного освітнього та виховного процесу
  • Ефективність впровадження соціально-емоційне та етичне навчання в інклюзивному освітньому процесі
  • Система моніторингу як дієвий інструмент підвищення ефективності інклюзивного навчання
  • Особливості дошкільної інклюзивної освіти
  • Особливості моделювання роботи вчителя в інклюзивному класі
  • Дитина з розладами аутистичного спектру в початковій школі. Перші кроки вчителя: труднощі та успіхи.

Учасник/учасниця:

  • впроваджує гейміфікацію та ігрофікацію в інклюзивному освітньому процесі;
  • організовує соціально-емоційне та етичне навчання в інклюзивному класі (групі);
  • організовує співучителювання в закладах освіти усіх рівнів;
  • проводить моніторинг впровадження інклюзивної освіти;
  • організовує якісну наступність між усіма рівнями освіти;
  • використовує практичні поради під час роботи з дитиною з РАС; організація навчання впродовж життя в неформальній освіті.
  • Для отримання документу про підвищення кваліфікації необхідно пройти сертифікацію за результатами навчання